Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik ben benieuwd. Ik heb alleen mijn forumnaam ingevuld en geen jaartal ofzo. Heb je het kunnen vinden? @Lia56

aangepast door Gitta
  • Like 1
Geplaatst:

Dat wil ik zeker doen, maar ergens in de loop van volgende week denk ik. Is dat goed? Het is zo’n leuke verrassing voor de andere deelnemers als je het nog niet hebt gezien en dan de envelop openmaakt. Ik wil de verrassing eigenlijk niet verprutsen voor hen. Of zeg ik nu iets heel geks 😊?

• Like 7
Geplaatst:

Ja hier, kwamen ze ook in de brievenbus vandaag. Dank je wel Lia!

• Like 1

A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson

Geplaatst:
1 hour ago, simonvb said:

Ik heb volgens mij nog geen pb gehad met het rekeningnummer?

Is wel verstuurd, gisteren nogmaals

Geplaatst:

Hier zijn ze ook aangekomen. Is dit ook het topic waar de foto’s enzo moeten komen? 

Want ik heb ze zojuist gezaaid en een foto gemaakt van het bakje waar de zaden in zitten. 

• Like 1
Geplaatst:

Bij deze dan de eerste foto van de gezaaide zaden. Het is via de denomethode gedaan. Ik heb 4 zaden ertussen gelegd. Ik kan uiteindelijk maar 1 of 2 planten hier kwijt namelijk. Ik zaai altijd iets meer dan ik nodig heb, mocht er iets niet opkomen. De rest gaat naar familie en/of vrienden. 

20250201_161344.jpg

• Like 3
Geplaatst:
32 minuten geleden, Lia56 zei:

Voor iedereen... heel veel succes en plezier met deze wedstrijd!

Ook voor jou Lia heel veel succes & plezier! En voor alle anderen natuurlijk ook!

Ik ben vooral erg benieuwd waar de eggs het beter doen, in de volle grond of in pot. Ga het, net als vorig jaar, beiden proberen.

• Like 2
  • Thanks 1
Geplaatst:

Ook nog niet binnen. Morgen weer kijken want onze post meester is soms laat met het brengen van de post en de muizen zijn vaak al weer vroeg📨🐭

• Like 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
32 minuten geleden, Dahli zei:

Ik ben vooral erg benieuwd waar de eggs het beter doen, in de volle grond of in pot.

Dat is een goed idee. Dat ga ik ook uitproberen. Dan kan ik er sowieso 2 kwijt of meer.

• Like 2
Geplaatst:
35 minuten geleden, Dahli zei:

Ik ben vooral erg benieuwd waar de eggs het beter doen, in de volle grond of in pot. Ga het, net als vorig jaar, beiden proberen.

Ja, ook hier is dat het plan. De plant wordt niet zo enorm dus zou moeten kunnen. 

• Like 2

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...