peet van oosten Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 hallo moestuiners .vanaf vrijdag al op de site maar nog niet netje voor gesteld .via koert hier te recht gekomen dus altijd goed .ben 55 jaar altijd in de bloemen en planten gewerkt (eigen bedrijf).goed kunnen verkopen door gegaan als zzp naar na de laatste uitslag van de dokter kan ik dat wel vergeten (polyneurophaty ).niet opzoeken is het afstreven van de zenuwen in voeten en handen .maar zo lang ik nog kan lopen ben ik in de tuin .om het huis een tuin van 1600m2 meeste bloemen en nu ook vrijwilliger in de moestuin voor de mensen met de ziekte van huntington 250 m2 alleen maar groente wij zoeken nog groente zaden (zie koert vraag en aanbod ).dus wel kennis van kweken van bloemen maar iets minder dat van groente .dus als ik een vraag heb graag antwoord . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Welkom Peet! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Welkom Peet, de zaden voor het moestuinproject van de mensen met huntington verstuur ik zaterdag. En stel je vragen gerust, meestal worden ze redelijk snel (binnen een dag) beantwoord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamilla Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Hoi Peet, welkom hier op het forum. Zelf ben ik ook nieuw van gisteren. Veel plezier en inspiratie gewenst voor jouw tuin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Hoi Welkom en veel plezier hier ! Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dorien Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 welkom op het forum peet!je krijgt hier echt heel snel antwoorden, dat is echt super hier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Peet, vandaag zijn de zaden voor het huntington project op de post gegaan. Helaas had ik niet zo heel veel meer in de aanbieding omdat de zaden bestelling nog niet binnen is. Maar als je straks in het seizoen nog wat nodig hebt voor het project moet je het maar laten weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jooze Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Welkom!!! Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 welkom en die groente heb je zo onder de knie met al die tuin kennis. Hopelijk kunnen wij nog een hoop van jou leren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariska Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Welkom groetjes Mariska Quote http://mariskastuin-perikelen.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bettyboop49 Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Hoi Peet, Welkom hier!! Groetjes Betty Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts