Ga naar inhoud

Goldfish + Mevrouw Groen, ruilen in het voorjaar moet je doen (2025)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoe klein is de kruisbes Darling?

Weet niet of ik een resistente tomatenplant heb..moet ik mijn lijst nakijken. Sowieso dit jaar lukt het niet zo met mijn zaaiingen

Geplaatst:

Heb je voor mij de tomaat Arextabaleta, Subartic en Rondobella? Als je die niet al hebt weggegeven tenminste.

Oudholland

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Geplaatst:

Bijgewerkte lijst: grijs is niet meer voorradig

British Breakfast Multiflora  
Cerise Cherry  
Gardenberry F1 Cherry Rood
Golden Sweet Cherry Geel
Honing F8 Cherry Rood
NIghtshade F1 Cherry Zwart
Persuasion Normaal Bicolor
Plumdrop Normaal klein Paars
Red Torch Cocktail Rood
Rosella    
Sakura Cherry Rood
Snow White Cherry  
Subartic Normaal  
Sungold F1 Cherry Oranje
Sungreen Cherry Groen
Sweet Baby Cherry  
Tropical Sunset 2x Cherry Bicolor
Wapsipinicon Rond Geel
Jerusalem Vlees Geel
Legend Normaal Rood
Maskotka Cherry Rood
Principe Borghese Pruim Rood
Rondobella Normaal Rood
Sunpeach Cherry Donker roze
Venus Cherry Dwerg
Sunviva Cherry Geel
Potato leaf Variegated Cherry Geel
Red Centiflore Multiflora Rood met oranje
Barry's Crazy Cherry Multiflora Creme
Geplaatst:

Was eigenlijk niet de bedoeling..🙈

Maar heb je nog wat van die phyto resistente tomaten zaailingen? Zou je dankbaar zijn.

Zag ik mijn voortuin ook nog gewone munt opkomen...wil je die ook?

Geplaatst:

Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou deze er nog bij kunnen?

KOOL
165160 PAKSOI 'Bopak' F1 / 'Compak' F1

Als het niet meer kan, dan niet hoor, je hoeft er geen toeren voor uit te gaan halen...

Geplaatst:
13 uren geleden, Goldfish zei:

@Claudy, hoewel is aangeprezen wordt voor een pot is ie in volwassen vorm 100cm hoog en 80cm volgens deze bron Self-fertile Gooseberry Crispa Darling - Ribes uva-crispa - A self-fertile variety with large, tasty red fruits and smooth skin.    Mijn exemplaar is (grote gok) denk ik 30 cm hoog en 20 cm breed op dit moment.

Zie ook het lijstje met tomaten dat ik net online heb gezet. 

Zou ik een tomatenplant je van je mogen sungreen en red centiflor?  Heb ook interesse in de kruisbes. 

Geplaatst:

Is bij jou lijst nog een eventueel kleine tomaat( klein als in plant)  die ik in het bos zou kunnen proberen? Of zal ik er maar helemaal niet aan beginnen..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

@Tanja65Nee helaas, ik was ze zelf vergeten te zaaien.   Ik denk dat een Red Centiflore mogelijk daar voor wel gebruikt kan worden (kop er snel uit halen, dieven laten staan dan) is immers een multiflora , net zoals Barry's Crazy cherry and British Breakfast.

Geplaatst:
8 uren geleden, Rookie zei:

Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou deze er nog bij kunnen?

KOOL
165160 PAKSOI 'Bopak' F1 / 'Compak' F1

Als het niet meer kan, dan niet hoor, je hoeft er geen toeren voor uit te gaan halen...

Helaas heb ik je bericht niet op tijd gelezen. 

• Like 1
Geplaatst:

@Oudholland @Wortel @acpronk @Rookie   Alle artikelen, waarvan te voren bekend was dat ze voorradig waren, zijn vandaag aangekocht. De zaken die niet op voorraad leken te zijn online, waren inderdaad uitverkocht.  Dankzij jullie ben ik met minstens 3 extra dingen thuisgekomen, boven op de 3 dingen die ik van te voren al wilde hebben.

• Like 3
  • Thanks 1
Geplaatst:
6 uren geleden, appelvrouw zei:

Is bij jou lijst nog een eventueel kleine tomaat( klein als in plant)  die ik in het bos zou kunnen proberen? Of zal ik er maar helemaal niet aan beginnen..

Ik heb er eentje voor je die maximaal 45cm hoog wordt.  Een tomaat heeft minimaal 6 uur zonlicht nodig,  ik kan niet inschatten hoe dat is op jouw landgoed. Chocolade munt : welkom!

Maskotka - Diana's mooie moestuin

Geplaatst:

Vraag me dat over een paar jaar, maar ik reken er op dat wel iets zal lukken.   Gaat o.a. om tropische dingen die vele winters moeten zien te overleven op mijn zolder, om vrucht te kunnen dragen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...