Claudy Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april hoe klein is de kruisbes Darling? Weet niet of ik een resistente tomatenplant heb..moet ik mijn lijst nakijken. Sowieso dit jaar lukt het niet zo met mijn zaaiingen Quote
Goldfish Geplaatst: 9 april Auteur Geplaatst: 9 april @Claudy, hoewel is aangeprezen wordt voor een pot is ie in volwassen vorm 100cm hoog en 80cm volgens deze bron Self-fertile Gooseberry Crispa Darling - Ribes uva-crispa - A self-fertile variety with large, tasty red fruits and smooth skin. Mijn exemplaar is (grote gok) denk ik 30 cm hoog en 20 cm breed op dit moment. Zie ook het lijstje met tomaten dat ik net online heb gezet. Quote
Goldfish Geplaatst: 9 april Auteur Geplaatst: 9 april Alle tomaten zijn NOG NIET afgehard! Verder heeft één persoon de eerste keus, daarna is het wie eerst komt die maalt. Quote
Oudholland Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april Heb je voor mij de tomaat Arextabaleta, Subartic en Rondobella? Als je die niet al hebt weggegeven tenminste. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Goldfish Geplaatst: 9 april Auteur Geplaatst: 9 april Die drie zijn voor jou @Oud-Holland. Mooie keuze van 1. erg lekker. 2. erg vroeg. 3. erg resistent tegen phyto! Quote
Goldfish Geplaatst: 9 april Auteur Geplaatst: 9 april Toegevoegd: * tomaat - waarschijnlijk - Red Centiflore. Quote
Goldfish Geplaatst: 9 april Auteur Geplaatst: 9 april Zaden van Bi Dao (een soort waspompoen, zie bv Waspompoen | Benincasa hispida | Jansen Zaden) gekregen van een Vietnamese dame die ze weer in Japan had gekocht. Levert in Vietnam vruchten op tot 60kg, zij komt in Nederland in de kas niet verder dan 7kg. 1 Quote
Goldfish Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april Bijgewerkte lijst: grijs is niet meer voorradig British Breakfast Multiflora Cerise Cherry Gardenberry F1 Cherry Rood Golden Sweet Cherry Geel Honing F8 Cherry Rood NIghtshade F1 Cherry Zwart Persuasion Normaal Bicolor Plumdrop Normaal klein Paars Red Torch Cocktail Rood Rosella Sakura Cherry Rood Snow White Cherry Subartic Normaal Sungold F1 Cherry Oranje Sungreen Cherry Groen Sweet Baby Cherry Tropical Sunset 2x Cherry Bicolor Wapsipinicon Rond Geel Jerusalem Vlees Geel Legend Normaal Rood Maskotka Cherry Rood Principe Borghese Pruim Rood Rondobella Normaal Rood Sunpeach Cherry Donker roze Venus Cherry Dwerg Sunviva Cherry Geel Potato leaf Variegated Cherry Geel Red Centiflore Multiflora Rood met oranje Barry's Crazy Cherry Multiflora Creme Quote
Goldfish Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april Ik ga vanmiddag naar Vreeken, voor eigen aankopen en de boodschappen van 4 MTFD-ers. 1 Quote
Ciska Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april Was eigenlijk niet de bedoeling..🙈 Maar heb je nog wat van die phyto resistente tomaten zaailingen? Zou je dankbaar zijn. Zag ik mijn voortuin ook nog gewone munt opkomen...wil je die ook? Quote
Goldfish Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april @Ciska Ik heb 1x Sunviva voor je . Zie Fruitlent voor de details. Is zaadvast dus eenmaal Sunviva, altijd Sunviva ! Quote
Rookie Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou deze er nog bij kunnen? KOOL 165160 PAKSOI 'Bopak' F1 / 'Compak' F1 Als het niet meer kan, dan niet hoor, je hoeft er geen toeren voor uit te gaan halen... Quote
Claudy Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april 13 uren geleden, Goldfish zei: @Claudy, hoewel is aangeprezen wordt voor een pot is ie in volwassen vorm 100cm hoog en 80cm volgens deze bron Self-fertile Gooseberry Crispa Darling - Ribes uva-crispa - A self-fertile variety with large, tasty red fruits and smooth skin. Mijn exemplaar is (grote gok) denk ik 30 cm hoog en 20 cm breed op dit moment. Zie ook het lijstje met tomaten dat ik net online heb gezet. Zou ik een tomatenplant je van je mogen sungreen en red centiflor? Heb ook interesse in de kruisbes. Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april Is bij jou lijst nog een eventueel kleine tomaat( klein als in plant) die ik in het bos zou kunnen proberen? Of zal ik er maar helemaal niet aan beginnen.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Tanja65 Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april @Goldfish ik ben op zoek naar hangtomaatjes, zit daar wat van in jouw lijst? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Goldfish Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april @Tanja65Nee helaas, ik was ze zelf vergeten te zaaien. Ik denk dat een Red Centiflore mogelijk daar voor wel gebruikt kan worden (kop er snel uit halen, dieven laten staan dan) is immers een multiflora , net zoals Barry's Crazy cherry and British Breakfast. Quote
Goldfish Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april 8 uren geleden, Rookie zei: Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou deze er nog bij kunnen? KOOL 165160 PAKSOI 'Bopak' F1 / 'Compak' F1 Als het niet meer kan, dan niet hoor, je hoeft er geen toeren voor uit te gaan halen... Helaas heb ik je bericht niet op tijd gelezen. 1 Quote
Goldfish Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april @Oudholland @Wortel @acpronk @Rookie Alle artikelen, waarvan te voren bekend was dat ze voorradig waren, zijn vandaag aangekocht. De zaken die niet op voorraad leken te zijn online, waren inderdaad uitverkocht. Dankzij jullie ben ik met minstens 3 extra dingen thuisgekomen, boven op de 3 dingen die ik van te voren al wilde hebben. 3 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april Wil je een chocolade munt plantje? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Goldfish Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april 6 uren geleden, appelvrouw zei: Is bij jou lijst nog een eventueel kleine tomaat( klein als in plant) die ik in het bos zou kunnen proberen? Of zal ik er maar helemaal niet aan beginnen.. Ik heb er eentje voor je die maximaal 45cm hoog wordt. Een tomaat heeft minimaal 6 uur zonlicht nodig, ik kan niet inschatten hoe dat is op jouw landgoed. Chocolade munt : welkom! Maskotka - Diana's mooie moestuin Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april Ja leuk. 6 uur red ik nergens maar als hij in een pot kan blijven kan ik er mee slepen! Choco munt neem ik mee! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
acpronk Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april 54 minuten geleden, Goldfish zei: Dankzij jullie ben ik met minstens 3 extra dingen thuisgekomen Thanks! En is dit positief of negatief?😅 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Goldfish Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april Vraag me dat over een paar jaar, maar ik reken er op dat wel iets zal lukken. Gaat o.a. om tropische dingen die vele winters moeten zien te overleven op mijn zolder, om vrucht te kunnen dragen. Quote
Claudy Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april 1 uur geleden, Goldfish zei: Komt voor de bakker @Claudy Je bent een schat, bedankt! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.