Geplaatst: 19 april 20178 j Mooie foto Anna! Ik heb nog een foto van wolken waarvan ik hoopte dat er lekker wat regen uit zou vallen. Maar dat viel vies tegen. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 19 april 20178 j Foto Anna: mooi. De Engelsen zeggen: Every cloud has a silver lining.Wij zeggen: achter de wolken schijnt de zon. In dit geval vind ik Engels mooier. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 19 april 20178 j Auteur Ja, Anna, prachtige foto! En logisch dat je daar een regenbui uit verwachtte Jorieke... Hier had ik ook een vreemd wolkenluchtje afgelopen week:Alsof alle wolken naar het midden werden gezogen in een vortex...
Geplaatst: 9 juli 20178 j Mijn uitzicht nu. Prachtig hoe de lucht kleurt. Hier kan ik erg van genieten.
Geplaatst: 9 juli 20178 j Prachtige foto Mellie. Ik maakte er zojuist ook een paar en dacht precies hetzelfde. Genieten. Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 11 juli 20178 j @Mellie: je kunt op 'plaats reactie' klikken om te antwoorden, een quote is dan niet nodig. Zeker niet met alle tekst en foto's als ze er pal onder/boven (net hoe je het forum leest) staan. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 14 oktober 20178 j Er was iemand suikerspin aan het draaien van de week: facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 16 februari 20188 j Onderweg naar school. Te mooi om niet te stoppen voor een fotomomentje.
Geplaatst: 18 januari 20206 j Vanochtend dit cadeautje En vanmiddag dit. De kinderen noemden het een bliksemwolk, met allemaal zonnestraalbliksempjes. [emoji38]
Geplaatst: 20 januari 20206 j Goedemorgen! Dat was nog eens een mooie start van de dag! Nu helemaal grauw alsof dit nooit heeft plaatsgevonden. Jammer...
Geplaatst: 20 januari 20206 j Auteur Waauuuwwww.... Echt supermooi... En leuk dat dit topic nog/weer levend is. Ben dol op jullie wolkenluchtjes.
Geplaatst: 21 januari 20206 j Was een heel mooi momentje! Vanochtend vonden de kinderen de lucht bijzonder. Allemaal roze en witte strepen van het vliegverkeer. Incl vliegtuigen. Ook bijzonder. Maar geef mij de lucht van gisteren maar!
Geplaatst: 21 januari 20206 j De rode wolkenpracht is niet altijd zo idyllisch: Het kan ook zijn dat er veel fijne stofdeeltjes hangen en er dus eigenlijk veel luchtvervuiling is.
Geplaatst: 22 januari 20206 j Hmm, dat is inderdaad niet zo rooskleurig nieuws. Vond het wel heel mooi met die weerspiegeling in het water.
Geplaatst: 4 februari 20206 j Dikke wolken drijven hier. De overstromingen zijn pittig. Het weggetje tegenover ons huis is afgesloten je kunt de weg niet meer zien door het water. Dat water komt via de Maas allemaal jullie kant op. De gele kleur komt van het slib dat meekomt We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 februari 20206 j Jeetje Appeltje... hopelijk alleen wat schrik en verder niks ernstigs. Hier bij ons voor het eerst sinds een week droog en gelijk een prachtig gezicht.
Geplaatst: 20 november 20205 j Gisterenmiddag motregen en helder zonnetje. Leverde prachtige plaatjes op. Sochtends met naar school gaan, dit uitkijkje
Geplaatst: 1 januari 20215 j Prachtige eerste dag van 2021Er ligt een laagje ijs op het water. Zo koud dus!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.