Geplaatst: 24 mei 201312 j Auteur Gisteren was het weer een fotogeniek dagje... 17:13 De eerste bui met hagel en sneeuw en regen is net voorbij... ik heb zitten schuilen...(de hockeyers achter op de sportvelden hebben heel stoer doorgespeeld...). De achterkant van de bui dus. En toen ik me omdraaide zag ik dit: 18:11 Volgende bui hangt er alweer. Zat er met m'n rug naartoe maar de wolkjes van mijn adem gaven een waarschuwing.... 18:52 En dan zit je opeens weer heerlijk in de zon en is het zelfs warm! 13 gr. gemeten. En toen is het tot zonsondergang zonnig gebleven... 24 mei 201312 j aangepast door Gast
Geplaatst: 30 oktober 201312 j Auteur Gisteren opeens een vreemd oranje-achtig lichtschijnsel op de tuin... Na een vette plensbui... Bui dus net voorbij... Boven mijn hoofd...
Geplaatst: 30 oktober 201312 j Wat mooi lijk wel de wind,denk beeldig een neus en mond............ Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 6 december 201312 j Vreemd oranje licht een paar dagen terug: facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 6 december 201312 j mooi Jorieke! Ik kwam er vandaag toevallig ook 1 tegen, een oudje van 2 jaar terug:
Geplaatst: 7 december 201312 j Mooie foto`s hoor!Deze is van een paar dagen geleden..misschien wel 5 december Het is echt de tijd van het jaar..de tijd van de prachtige zonsondergangen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 19 december 201312 j Ha, hier heb ik ook wel wat fotootjes voor! Afsluitdijk by mijke schaap, on Flickr Hollandse luchten by mijke schaap, on Flickr Het einde van by mijke schaap, on Flickr Hazy sun by mijke schaap, on Flickr Nietig wezen by mijke schaap, on Flickr
Geplaatst: 23 december 201312 j Ja hier kan ik niet tegenop, zo mooi allemaal. Daarom maar eens gewoon een blauwe lucht met een paar wolken en een witte streep, bij mij achter 't huis. Nou ja, gewoon? Het is wel 23 december en het is een stralende, zachte winterdag, 10 °C en er ligt geen sneeuw of ijzel. Én gewoon die witte streep? Niks gewoon, ik zag een vliegje op een bromfietsje zonder uitlaatje héél dicht voor de camera langs vliegen, net voordat de camera afging. Ik zag en hoorde het echt, ondanks dat men zal denken dat het niet kan. Hier is het bewijs:
Geplaatst: 23 december 201312 j ik zag een vliegje op een bromfietsje zonder uitlaatje héél dicht voor de camera langs vliegen, net voordat de camera afging. Misschien kan je beter weer gevulde sigaretjes gaan roken Huub We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 24 december 201312 j Zie je wel? Bedankt Jizkaha! Nu weer on topic met een zonsondergang van afgelopen zomer.
Geplaatst: 26 februari 201412 j Auteur Dinsdag 25 februari: Uitzicht vanaf de moestuin verveelt nooit! 15:38 16:09 18:16 18:28 18:51 19:06 19:10
Geplaatst: 27 februari 201412 j Mooi Erny!Ik ben de laatste tijd nogal van de zonsopgangen. Afgelopen dinsdag. Vanaf het weiland achter de tuin:
Geplaatst: 19 maart 201411 j Deze foto is gisteren om zeven uur 's avonds gemaakt.Op de tuin. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 21 maart 201411 j Wat vakantie-wolken-foto's: Daytona beach: Panama city beach: Mexico beach: Keys: facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 21 maart 201411 j Auteur Mooi hoor, al die beachwolken. Die van de Keys is ook prachtig. Gisteren: Geen wolkje aan de lucht... behalve die door de mens veroorzaakte.Vliegtuigluchtvervuiling... ps... iemand tips over hoe ik het best tégen de felle zon in fotografeer?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.