hazeltje Geplaatst: 31 maart Geplaatst: 31 maart Prachtig!! Quote A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson
appelvrouw Geplaatst: 31 maart Geplaatst: 31 maart Bijna bijna..knoppen van de zure kers 5 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 3 april Geplaatst: 3 april Ja, dat zullen veel mensen op het forum hebben. Angela was gul met weggeven en ruilen. 😊 6 Quote
Vrouwholle Geplaatst: 4 april Geplaatst: 4 april (aangepast) Leuk onderwerp!😍 Na het bewonderen van jullie foto’s ook eens ff gefocust op bloesem op mijn dakterras…en dat was al meer dan ik tot nu toe gezien had!!😍 Mijn victoria pruimen boompje die beschut achter mijn kasje staat…is altijd de eerste met bloesem. Ooit belande ze daar ( in pot ..alles staat in pot of zelfs zak…!!… omdat ik haar paar jaar geleden versleept had van beste zonnige plek naar bij de warmte afgevende schoorsteen om haar bloesem tegen vorst te beschermen. Ze bleek het daar prima te doen en bleef daar dus staan. De vogels hebben nog steeds dat hoekje niet opgemerkt dus hopelijk blijft dat zo..🤞🤞🤞 Dan is de “ bolle” peer altijd eerder dan de slanke… En een van mijn 2 soort verschillende appels ook!! En bloesem van mijn kruisbesboompje op stam ook ff “ in the picture “ want die zien we snel over het hoofd hè.. 😊 verder nog de bloesem van de blauwe bes. Er staat veel “ op springen” dus dat beloofd nog wat😍🌱👩🍳🌱🐓🌱🌷🌱 4 april aangepast door Vrouwholle 6 Quote
rorror Geplaatst: 5 april Geplaatst: 5 april 8 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
acpronk Geplaatst: 6 april Geplaatst: 6 april 1 uur terug, Nieuw zei: @rorrorWelke kersen ras heb je? Dat is een peer. @rorroris dat die Conference die je een jaartje of 2 terug opgehaald had? 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
rorror Geplaatst: 6 april Geplaatst: 6 april @acpronk klopt! Dat is de Conference Peer. Tijdens Corona periode opgehaald. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Nieuw Geplaatst: 6 april Geplaatst: 6 april 2 uren geleden, acpronk zei: Dat is een peer. @rorroris dat die Conference die je een jaartje of 2 terug opgehaald had? Oeps haha @rorror het gaat hard met de tijden dus 6 jaar al overheen en waarschijnlijk was die al 2 jaar oud bij de aankoop. Quote
woldistel Geplaatst: 6 april Geplaatst: 6 april (aangepast) Zit ik op de tuin ineens in een haiku 春もやや 気色ととのふ 月と梅 haru moya ya keshiki totonou tsuki to ume Barely Spring, a colorful complexion of the moon and a plum blossom (matsuo bashō) 6 april aangepast door woldistel 5 Quote
marcelru Geplaatst: 6 april Geplaatst: 6 april Mijn kersenlaantje vanmiddag. Nu nog een beetje meer temperatuur, ik hoor bar weinig gezoem ... 6 Quote
Dashbro Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april Dit is een beetje valsspelen want pas sinds gisteren in mijn bezit- maar ben er erg blij mee! De verkoper heeft er een klant bij die snel nog eens langs wil komen, een kennis van me is ook razend benieuwd naar het assortiment!😅 4 Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april De pas geplante zure kers, kriek: En de vorig jaar geplante Doyenne de comice. 3 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Frank Houweling Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april @Dashbro Volgens mij zie ik een Fruitbomen.net sticker op de achtergrond. Fijn om te horen dat de boom goed bevalt en een goede oogst gewenst! 3 1 Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
woldistel Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april Perenbomen in bloei 😍 Conference en Doyenne du Comice van de Aldi van twee jaar geleden. Ik heb ze afgelopen winter nogal flink gesnoeid omdat ik er eigenlijk leiperen van wil maken. Dit jaar zit er flink wat bloesem in. 7 Quote
Nieuw Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april @woldistelje hebt gelukt dat in je al in 2 jaar al de vruchten kan oogsten. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.