Geplaatst: 13 juni 201213 j Nou zeg, ze spelen echt SLECHT Dat commentaar van die verslaggever was wel heel komisch...iets van:"je kan niet zeggen dat het slecht verdedigd is, want er wordt gewoon NIET verdedigd" (zo ongeveer dan...)
Geplaatst: 13 juni 201213 j volkskrant liveblog kopte net : Kan van Marwijk in de rust gewisseld worde? Kap met dat laffe systeem. Aanvallen!! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 13 juni 201213 j Van Marwijk wisselen vond Lie wel leuk We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 13 juni 201213 j Nou nou,je mag het niet denken,maar je zou het haast gaan denken. Ik kijk al niet meer. Ik zou zeggen kuijt er in zo een vechter, maar ik ben geen van marwijk[gelukkig]
Geplaatst: 13 juni 201213 j BAH! Tja jammer, vice-wereldkampioen... Super losers... Hallo! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 13 juni 201213 j shit ik had die 1ste goudsbloem dus niet aan rantje moeten geven!!!!!!!! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 13 juni 201213 j Bah ik geef het stinkertje van henk de schuld (wel een leuke post overigens)
Geplaatst: 13 juni 201213 j Auteur Bah ik geef het stinkertje van henk de schuld (wel een leuke post overigens) En al helemaal als je refereert aan: "Zijn we er toch weer ingestonken, zei Herman Kuiphof in 1974 in de finale van het WK-Voetbal." Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 13 juni 201213 j zullen we dan nu gewoon voor de gele en rode vruchten/groente gaan?in het kader van terugvallende oranje economie cruyf zei: elk nadeel heb z'n voordeel! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 13 juni 201213 j Terugvallende economie, dan toch maar onze tegenstanders van vanavond steunen @henk
Geplaatst: 13 juni 201213 j advokaat is toch een drankje en geen groente of fruit........ Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 14 juni 201213 j "Laatste keer dat Nederland zo verdedigde waren ze 5 jaar hun land kwijt" "De vriendin van van Persie is gestopt met de anti-conceptie pil: 'hij krijgt hem er toch niet in' ""Hoe lang zal de scheidsrechter z'n gele trui behouden?""Uit woede heeft Willen-Alexander 2 wc-potten los gerukt en op het gazon gegooid" Twitter barste weer van de grappen gister avond! Maar ik vond deze de meest mooie:Beste 16miljoen bondscoaches van Nederland: Er zijn véél verenigingen in Nederland welke nog een vrijwilliger kunnen gebruiken, sta op en doe wat! Dan zijn we zo uit de voetbal-crisis. > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 14 juni 201213 j Dick Advocaat, Greetje Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 14 juni 201213 j dat wist gekke greetje wel hoor! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 15 juni 201213 j Nou ik ben eruit. Er zit een vinkje in mijn tuin..die kan echt voorspellen. Normaal eindigt zijn vinken-riedeltje op Biscuit..daar moet je maar eens op letten..maar vanmiddag zong hij steeds op t eind: Pórtugal..twéénul..tja helaas We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 juni 201213 j Jet zingt het vinkje ook over Duitsland, want dat is belangrijk, als hun niet winnen liggen wij er uit. Ook al zou ned winnen. Dus is om 17.45 al spannend.
Geplaatst: 15 juni 201213 j Hij zingt wel hard buiten *gaat even luisteren*...hij zingt Cacao...3-0 Edit: dat moet zijn Krakau..3-0..ik spreek niet goed vinks We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 juni 201213 j Jeanne, de wedstrijden beginnen beide om 20:45, dus het is nu al spannend, maar dan om 20:45 wordt t echt spannend! (al denk ik dat het wel mee valt... ) De laatste groepswedstrijden worden altijd tegelijk gespeeld, geloof zodat teams het niet op een akkoordje kunnen gooien! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 15 juni 201213 j dus het is nu al spannend, maar dan om 20:45 wordt t echt spannend! (al denk ik dat het wel mee valt... )Ik ben de weg al goed kwijt met mijn Krakau, maar jij kan er ook wat van We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 juni 201213 j Ja weet ik, nu voorspellen ze wel noodweer als ned. moet voetballen,dus dan moet Duitsland ook even stoppen denk!
Geplaatst: 17 juni 201213 j grotekans dat het wonder van charkov niet gaat gebeuren voor oranje, maar voor portugal!volgens de goudsbloem wordt het 2-1 voor oranje we will see! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 18 juni 201213 j http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/06_juni/13/sport/verliezen_doet_pijn.xml Weg met die oranje zooi! (goudsbloemen ed. laten staan graag ). Eindelijk weer een normaal uitzicht vanuit mijn huisje. Good things come in small packages
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.