hacatta Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 heey, Sinds januari zijn we eindelijk van een flat naar een huis met tuin verhuist.En dus heb ik lopen zeuren voor een stukje tuin bij mijn ouders om wat te verbouwen.En gelukt het is ongeveer 3 meter bij 1,5,en heb er vorige week een kas neergezet van 180 bij 127.Enige afspraak is dat er sla en andijvie in moet..Was een hoop werk aangezien de handleiding totaal niet bruikbaar was.en we een week bezig zijn geweest met alles opzetten.Ook had ik moeite met de fundering maar daar hadden een paar leden van deze forum me mee geholpen (dankjewel).Mijn aanleiding van een moestuintje is omdat ik 2 pyhrrura's heb die veel groente en fruit nodig hebben,en ik gek word om elk dingetje met een schuursponsje te schrobben om dat ik bang ben dat ze gif binnen krijgen.Het zal niet alles vervangen maar hoop dat als ik dit volhoud dat volgeendjaar inschrijf voor een volkstuintje.Ik heb op het moment:bloemkool,sla,andijvie,broccoli,bluerberry.meloen/peer plant,kruisbes,frambozen,aardbei,en witte en blauwe druif maar dat is nog wachten of dat iets word.Ook heb ik vandaag 2 aarbein kunnen oogsten^^niet veel maar als mijn vogels er van genieten word ik al blij. En dit was mijn verhaal:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Hoi Hacatta! Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 welkom hier en een leuke kas heb je, ben er jaloers op. gr Ben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Welkom en je beestjes mogen je wel heel dankbaar zijn dat je zo goed voor ze zorgt. Leuk hoor. Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Inderdaad!Welkom hoor Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 welkom ! Wel gewoon lekker buiten zetten hoor, die blauwe bes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Hallo en welkom op dit forum. Die beestjes hebben een luxe leven bij jou En fijn dat dat mocht bij je ouders. Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rantje Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Welkom! Leuke kas Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
JutVrouw Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Welkom Hacatta, veel plezier hier!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conny Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 Welkom Hacatta, Zijn die pyhrrura's nog jonkies ???op Google zag ik namelijk ook pyhrrura's met lange staarten. Groetjes,Conny. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans Link to comment Share on other sites More sharing options...
hacatta Posted June 14, 2012 Author Share Posted June 14, 2012 mijn pyrrhuras zijn een half jaar oud .Maar de staart word niet langer maar er zijn meer dan 300 soorten dus denk dat het ligt aan welke je hebt.die van mij zijn ook 2 verschillende en de 1 is ook veel groter dan de andere.Maar hun staarten zijn best wel lang hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts