Geplaatst: 14 mei 201411 j Dit is de cultivar purpurteppich. Er zijn ook genoeg soorten en cultivars die niet zo hoog worden. Bzzzz...
Geplaatst: 20 mei 201411 j zag zoiets raars bij de goudsbloem 5 bloemen gewoon uit het zaad gegroeid wat nog aan groen de plant zit........ Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 21 mei 201411 j ja, mooi hé...mijn mooiste bloem! de goudsbloemvan Eigen zaad, zal toch niet de oorzaak van inteelt zijn?zal het zaad apart oogsten, dan kunnen jullie daarop inschrijven Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 25 mei 201411 j Bloementuin? Gewoon een fruittuin Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 25 mei 201411 j Jep; "Black Beauty" om precies te zijn. Zoals je ziet heeel donker blad, grote wit/roze schermbloemen en natuurlijk daarne eetbare vlierbessen. Wordt ook veel minder hoog dan de wilde variant. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 25 mei 201411 j Mooi die vlier!Heeft hij dezelfde geur/toepassingen ed?En dezelfde bevattelijkheid voor luis ?
Geplaatst: 25 mei 201411 j Zelfde gebruik ja! Hoor zelfs wel eens dat deze wat meer kleurstoffen bevat, en daardoor beter geschikt is als natuurlijke kleurstof; maar dat heb ik zelf nooit getest. Luis heb ik er zelf nog nooit in gehad, maar dat zegt natuurlijk niet veel Omdat hij zo populair is; nog een fototje van Sambucus nigra 'Black Beauty': Zoals je goed kunt zien is het blad echt superrood, bijna tot zwart aan toe. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 25 mei 201411 j Prachtig! Ik weet niet of het niets zegt dat je nog nooit luis hebt gehad... Doe je nog iets speciaals aan voeding, bodem, of watergift?
Geplaatst: 26 mei 201411 j Ik heb hem nog nooit bemest, en ook nog geen water gegeven. Maar misschien heeft hij het wel naar z'n zin op dat plekje ja Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 26 mei 201411 j Mooie Roos. Mijn Delphinium van Bit. Een Gele Lis of is het Iris bij het water. Een Witte Iris. Een Paarse Iris. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 27 mei 201411 j Ik heb hem nog nooit bemest, en ook nog geen water gegeven. Maar misschien heeft hij het wel naar z'n zin op dat plekje ja Ah, ik had gehoopt op de gouden tip , maar dat zal het zijn
Geplaatst: 27 mei 201411 j Bloemen laten zich beetje bij beetje zien, nog even en kan foto plaatsen van de bloemenwei.
Geplaatst: 29 mei 201411 j Hoekjes met bloemen..kamperfoelie op de hazelaarhut, pioenrozen en nigella aan de rand van de moestuin, irissen in een houten bak aan de rand van het balkon. Daar staat het ook vol met goudsbloemen en vergeet-mij-nietjes We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 mei 201411 j Hé , die pioenroos komt me bekend voor appelvrouw -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 29 mei 201411 j Een paar foto's uit de tuin: Hier ook de gele iris die ik van Willy kreeg op de MTFD en de akkelei van ? En mijn vijver daarvan stond de witte iris nog niet in bloei toen ik deze foto maakte in tussen wel.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.