Geplaatst: 21 februari21 Feb 3 hours ago, Wortel said:Oh nee, te laat gezien! 😭Je kunt je vast nog wel aanmelden 👍. Dit soort bonen mogen de Mei niet zien, dus het duurt nog even voor iedereen aan de slag kan. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 21 februari21 Feb Wat leuk zoveel deelnemers! Leuk om straks te kunnen vergelijken met iedereen inderdaad!
Geplaatst: 24 februari24 Feb Op 21-2-2026 om 19:01, woldistel zei:Je kunt je vast nog wel aanmelden 👍. Dit soort bonen mogen de Mei niet zien, dus het duurt nog even voor iedereen aan de slag kan.Ah,, nog 1 die deze uitdrukking kent, leuk!!!
Geplaatst: 25 februari25 Feb Prachtig weer! Betekent dat dat de zaadjes onderweg gaan? Tromgeroffel…. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 25 februari25 Feb Auteur 1 hour ago, Tanja65 said:Betekent dat dat de zaadjes onderweg gaan?Zondag gaat alles op de bus
Geplaatst: Donderdag om 13:575 d Op 21-2-2026 om 19:01, woldistel zei:Je kunt je vast nog wel aanmelden 👍. Dit soort bonen mogen de Mei niet zien, dus het duurt nog even voor iedereen aan de slag kan.Dat zou leuk zijn als je je nog kunt aanmelden. Kan dit inderdaad nog gezien de aanmeldingen eigenlijk al gesloten zijn?
Geplaatst: Donderdag om 15:255 d O, ik zie dit nu pas...Mag ik nog meedoen?Ik ben dol op paarse boontjes. Donderdag om 15:265 d aangepast door Rookie
Geplaatst: Donderdag om 17:365 d Stuur anders even een pm aan Lia, of je nog mee kan doen. @Rookie en @Joyce12
Geplaatst: 18 uren geleden18 u Ja! De wedstrijdzaadjes kwamen zojuist aan! Weer een prachtig zakje, complimenten @Lia56. En nu… geduld… 18 uren geleden18 u aangepast door Tanja65 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 17 uren geleden17 u Hier zijn ze ook zojuist bezorgd. Prachtig werk van Lore! En @Lia56 , jij bedankt voor al het werk en de organisatie weer!! 12 uren geleden12 u aangepast door Dahli
Geplaatst: 16 uren geleden16 u Jaaaa, whoop whoop!Hier ook zojuist het mooie zakje met zaden binnengekregen.Dankjewel @Lia56 ! 16 uren geleden16 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 15 uren geleden15 u Ook in goede orde ontvangen!Leuk moestuinforum logo op de achterkant. Ook mooie postzegel!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.