Geplaatst: 8 uren geleden8 u Auteur Koud vanmorgen! De hagelsneeuw van gisteravond bleef ook liggen. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Hier ook nachtvorst.En ik kwam de strooiwagen tegen, tijdens de hond uitlaten.Kennelijk zijn er ook nog gladde plekken.
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Ik schrok ook.Toen ik wakker werd stond er op mijn smartwatch -2. Weeronline zegt nu (een half uurtje later) +1, buienradar +4 en een andere app ÷3. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Hier ook licht gevroren. Er ligt weer wat ijs in de vogelschaal. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u 2 uren geleden, Jorieke123 zei:hagelsneeuw van gisteravondIdem hier in het bos. Vanmorgen 0 graad bij het opstaan. En dat was niet erg vroeg. Zo even kijken of mijn koukleumende peulen het hebben overleefd..het is niet helemaal hun favoriete temperatuur We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Hier staan de peulvruchten fier overeind, ondanks hagel, natte sneeuw, wind en vorst.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 3 uren geleden, appelvrouw zei:peulen […] het is niet helemaal hun favoriete temperatuur😂😂😂 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 3 uren geleden, woldistel zei:Hier ook licht gevroren. Er ligt weer wat ijs in de vogelschaal.Hier ook * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.