Geplaatst: Gisteren om 17:291 d Wij hebben het zo opgelost, al weken. Een zomerdekbed en daaronder alleen een dekbedhoes. Dat dekbedhoes gaat over ons heen en als wij het koud krijgen, vaak rond 04.00 uur, dan trekken wij het dekbed met de hoes erbij.Misschien een idee voor jou? Ik ben ook erg kouwelijk, vaak binnen loop ik met een dik vest, ook al is het 25 graden buiten en binnen 21 graden. Ook toen het buiten 35 graden was, liep ik altijd met lange mouwen binnen. @Rookie gisteren om 17:291 d aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Sommigen hebben het over het komende uitzonderlijke warme weer.Feit is wel dat het afgelopen nacht uitzonderlijk koud was.https://nos.nl/artikel/2623856-unieke-nachtvorst-in-zomertijd-gemeten-in-twente 8 uren geleden8 u aangepast door acpronk Link werkte niet
Geplaatst: 6 uren geleden6 u O joh. Ik vond het hier in de Achterhoek met 8 graden ook al frisjes…Mijn weerapp, AccuWeather geeft trouwens helemaal geen hoge temperaturen of hittegolf aan dus ik maak me geheel niet druk. Ik wil wel graag regen het bos verdroogd waar je bijstaat.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Die van mij geven kans op een plens regen in het weekend. Ik ga er wel even op de knietjes bijzitten, handjes braaf gevouwen.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Wij schijnen ook wat te krijgen.Eerst zien, dan geloven.Buien trekken hier meestal links en rechts om ons heen.Of noord en zuid, maar we lijken altijd in het epicentrum van de droogte te zitten.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik had van de week al diverse keren gehoord van regen, dan schuift het op in tijd en dan als het komt gaat het net langs ons heen. Dan denk ik: ik hoef geen water te geven en resultaat: planten droog. Nu trek ik er weinig van aan, of ze moeten zeggen echt plensbuiten. Liever dubbel, dan helemaal niet met de vruchtplanten.Ik meette steeds met de vochtmeter @Rookie maar die bovenlaag zag er steeds zo droog uit. Ook daar moet je mee oppassen.Zeker met nieuwe zaaiingen, dan moet de bovenlaag ook vochtig zijn, maar ik merkte toch ook bij andere planten dat ze toch meer water nodig hadden. Dus ik reken niet op stand 6, maar liever wat natter op 8.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.