Geplaatst: Zaterdag om 20:002 d Hier weer eigen witlof gegeten,heerlijk!Er moesten ook nog 2 porties de vriezer in,want door de warmte van de laatste anderhalve week,kregen de kroppen neiging tot doorschieten.In 1 van m'n witlofbakken werd het deksel zelfs omhoog geduwd door de ongecontroleerde groei.Nu staan er nog 5 stronkjes,die wss rauw bij m'n salade zullen gaan....😉
Geplaatst: Gisteren om 17:121 d Paarse broccoli, met oesterzwammen van koffiedik. En in de diepvries zit ook nog wel wat paprika enzo. Lekker roerbakken, beetje rijst erbij. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: Gisteren om 21:381 d Pieperfrietjes😃Hier risotto met tuinbonen uit de vriezer en flink wat bonenkruid erbij. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: Gisteren om 21:511 d Pompoensoep uit de tijdmachine met naanbrood uit de oven, dat was belachelijk lekker en ook lekker makkelijk na een boel tuinwerk.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Vorig jaar lukte de veldsla niet, ik had het in het najaar gezaaid en laten staan en zie nu: hele grote bladeren. Dus een lekkere salade gemaakt die ik vaak maak met gerookte haring uit blik. Recept volgt. Want als je van veldsla houdt en van vis, dan moet je dit maken. Ik had vandaag alleen het ei vergeten, wel gekookt, maar niet erdoor gesneden. Ik had haast vanavond om iets op t.v. te zien denk ik.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.