Geplaatst: 5 uren geleden5 u Ja dat is het mooie van courgette hè, het is zo enorm veelzijdig! Je kunt het aanpassen aan welke keuken dan ook..Aziatisch Latijns-Amerika, Mediterraan etcetera.bakken stoven wokken vullen roosteren grillen en zelfs ( gemarineerd) rauw. Kleintjes als rauwkost🧐alhoewel..stamppot van courgettes, zijn jullie dat al tegen gekomen?Lie denkt dat t kan..hij zegt, zeer fijn snijden, wokken en aardig wat kruiden erdoorheen doen. Peterselie en selderij. Dat lijkt hem wel een leuke combi.Moet je wel een goede puree maken zegt ie..fijnmaken/prakken mét de fijne vorkIs er iemand die durft😅
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ik zou eerder van de courgette de puree maken en er dan een stevige bladgroente of kool als groente door doen denk ik.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Stamppot courgette met spekjes... mjum!Dat durf ik wel aan. 4 uren geleden4 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ik zou het eerst wel even aanbakken met ui en knoflook en dan stampen. Dat lijkt mij lekkerder. @Rookie
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik eet geen ui en knoflook dus ik eet dan niet mee. Vanuit een andere hoek kreeg ik nog de tip: samen met zelf half gedroogde kleine tomaatjes..van die halve droge tomaatjes met kruiden.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Kleurrijke boterhammen met rode bietjeshoumous uit de winkel en groene komkommer uet.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.