Geplaatst: Woensdag om 11:572 d 2 uren geleden, Petrasmoestuin zei:geroerbakte broccoli SpigarielloDie vind ik er wel heel smakelijk uitzien juist. Jammer dat het tegenviel.
Geplaatst: Woensdag om 15:352 d Gestoomde maiskolven. Zowel de Festivity als de Double red (die maar gedeeltelijk rood was) waren lekker zoet. En een salade maar daarvan is niks uet, behalve een tomaat 😁
Geplaatst: Gisteren om 17:501 d Gisteren spinaziesalade gemaakt van de spinazie Bazaroet die in bloei ging. Het blad was nog heel zacht, echt een lekkere spinazie. Naast de palmkooltaart gemaakt die ik nog had.Vandaag maak ik de salade nog een keer, maar dan van sla en dan bij mijn Savooiekool curry die ik van de week heb gemaakt. Wat was dat een goddelijke maal zeg! De 2e keer wat rood uitje aangebakken en de honing erbij gedaan, zodat het gekaramelliseerd was. De honing uit de dressing heb ik weggelaten. 11 uren geleden11 u aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: Gisteren om 18:211 d Gisteren salade volledig uet en pasta met zelfgemaakte pesto die ik gewoon hoppa uit de vriezer kon pakken. Super @jootje wiat niet dat pesto in te vriezen was. Hartstikke makkelijk. Vandaag soep met bottenbouillon uit de vriezer. Leek me wel goed voor alle verkouden mensen şn huis. Wat restjes van gisteren en eergisteren met extra vlees met eigen knof, Tom en kruiderij.
Geplaatst: Gisteren om 19:091 d 46 minuten geleden, Mellie zei:wiat niet dat pesto in te vriezen was.Jazeker, ik doe het in kleine muffin vormpjes en dan kun je het eruit halen wat je nodig hebt. Lekker op de zondagavond op wat stokbrood. Ik heb momenteel wel 20 bakjes ingevroren en ik heb weer basilicum, niet normaal meer.
Geplaatst: 36 minuten geleden36 min Salade van een mooie grote lekkere tomaat uJt met olijfolie en veel verse basilicum uet.Gnocchis met sausje van de andere grote tomaat uJt wat pastinaak en prei erbij verder veel basilicum en oregano uet en grana pardano geraspt met mijn nieuwe zester..heerlijk zulke fijne kaas smelt op je bord helemaal blij ben ik ermee.
Geplaatst: 4 minuten geleden4 min Puree van koolraap, wortel, aardappel en pastinaak gemaakt, alleen mijn koolraap is niet gelukt, dus ik heb de hoeveelheden van de wortel en pastinaak uet en de aardappel aangepast. Was toch heel erg lekker. Met de courgettekoekjes uit de vriezer uet en Tzatziki van de komkommers en knoflook uet. Dus alles bij elkaar heel erg lekker!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.