Geplaatst: Gisteren om 12:481 d @Lsjr33 ooooo man, 30 weken! Bikkel 💪🏻💪🏻💪🏻Gisterenavond dompelpomp aangesloten. Zo blij dat die uit de sloot was. Gisteren heel veel water gegeven. Was echt nodig. Vanochtend doordat ik een ongewenste boom moest planten, compostbak zitten graven. Kruiwagen vol compost. Beetje bij de boom. Rest in een grote pot waar ik 4 vijgen van @acpronk in heb gezet. Die heb ik nu al dik half jaar binnen in een pot staan. 3 weigerden te wortelen. Overige 4 dus wel. Die staan nu in die mega pot. Tzt gaan er 2 uit. We zien nog wel wie. Nu eerst maar aanslaan van water naar aarde. In die pot ga ik ook mijn komkommers telen. De vijfjes zijn nog geen 20 cm. Dus ze hebben nog wel even. Kippen laten grazen. Toen was het klaar. Nugget at schaamteloos de aardbeien op.
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Jumbo bakken leeggeschept, bakken schoongemaakt, binnenkant bekleed tot aan de rand, grond uit de bakken gezeefd en aangevuld met voeding, grond weer terug in de bakken, bakken weer op de plek en tot de rand aangevuld met verse potgrond.En dat keer 24.
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Gisteravond gezaaid (paarse knolraap, worteltjes en oostindische kers). De laatste compost uit de zakken over het bonen en aardappelbed verspreid, het was nog geen 0.5 cm. Water gegeven en tulpen uit de moestuin geplukt 🌷en nu weer verspenen. De tomatenplanten groeien als kool, bijzonder te zien dat degene die boven staan op 20C harder groeien dan die ik onderaan de trap heb staan bij ca 18C
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Gister 4 sla soorten die ik half Febr in bekertjes gezaaid had in een vak uitgeplant.4 in een vak omdat ik door steeds de onderste bladeren te oogsten de kroppen klein houd.Eén van de soorten is de twee kleurige pluksla die groeit omhoog dus dat scheelt ook weer ruimte in het vak 👍😊Ik heb oa de Kristalsla ; lekker knapperig en leuk gekarteld blad 😍 volgens mm gebruikt de MAC deze sla voor hun hamburger broodjes…😊Nog paar plantje over ( die groeide dubbel in 1 bekertje ) en gaan later naar de voortuin👍😊🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Op 12-4-2026 om 13:09, Rookie zei:belegd met nieuwe grasplaggen.Maar dat gras is nu ook weg wat onder de kratten lag. Waarschijnlijk heeft de huurbaas daar geen problemen mee gelukkig. Ook onder de metalen bakken van jou, daar groeit geen gras meer. Waarom vraag je niet aan hem of je direct in de grond mag zaaien? Mochten jullie daar ooit weggaan, dan is het zo extra ingezaaid door jullie.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.