Geplaatst: 18 uren geleden18 u Gister 4 sla soorten die ik half Febr in bekertjes gezaaid had in een vak uitgeplant.4 in een vak omdat ik door steeds de onderste bladeren te oogsten de kroppen klein houd.Eén van de soorten is de twee kleurige pluksla die groeit omhoog dus dat scheelt ook weer ruimte in het vak 👍😊Ik heb oa de Kristalsla ; lekker knapperig en leuk gekarteld blad 😍 volgens mm gebruikt de MAC deze sla voor hun hamburger broodjes…😊Nog paar plantje over ( die groeide dubbel in 1 bekertje ) en gaan later naar de voortuin👍😊🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 12 uren geleden12 u Op 12-4-2026 om 13:09, Rookie zei:belegd met nieuwe grasplaggen.Maar dat gras is nu ook weg wat onder de kratten lag. Waarschijnlijk heeft de huurbaas daar geen problemen mee gelukkig. Ook onder de metalen bakken van jou, daar groeit geen gras meer. Waarom vraag je niet aan hem of je direct in de grond mag zaaien? Mochten jullie daar ooit weggaan, dan is het zo extra ingezaaid door jullie.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u We laten het nu maar zo.Het staat nu naar mijn zin, de investeringen zijn gedaan, dus hier ga ik maar mee doen.Ik moet ook een keer tevreden zijn met wat ik heb. 1 uur geleden1 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Gisteren samen met de jongste zoon de gewortelde uitlopers van de aardbeien gepland. En natuurlijk gesproeid. Dat sproeien doe ik elke dag, maar ga dat niet elke dag hier neerzetten. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.