Geplaatst: 19 april19 Apr 21 minuten geleden, Dahli zei:dahlia knollen in een tijdelijk onderkomen opgepot.Ik wist niet dat dat kon, ben een mega beginner met Dahlia’s. Dat ga ik morgen wegens gebrek aan tijd (er moet op de moestuin eerst nog een stuk grond vrij gemaakt) ook maar gauw doen. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 19 april19 Apr @Tanja65 Ik weet ook niet of het kan 😄, maar het leek me logisch. Soms zie je de knollen in de winkel al uitlopen in van die zakjes. En dan is het droog spul wat er bij zit. Omdat ik Vrouwholle met vochtig papier zag, wat tot goed resultaat leidde, dacht ik: dit moet ook lukken 😊. Aarde in een pot of zakje maakt niet zoveel uit, denk ik….🤞. Zodra er een uitlopertje verschijnt gaat de knol in een pot. Dan weet ik ook wat boven moet 😉. 19 april19 Apr aangepast door Dahli Toevoeging
Geplaatst: 20 april20 Apr De gisteren in de week gezette zaden van allerlei sugar snap erwten. Nu al zin in 😋 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Andijvie uitgeplant. Pastinaak gezaaid en een nieuwe rij radijsjes. Blij dat ik die in fases zaai, want van de 2 week geleden gezaaide radijsjes is maar de helft opgekomen. Ik denk misschien te diep gezaaid. Nu wat ondieper gezaaid en in wat fijnere aarde/zand. Hopen dat de hele rij nu gewoon opkomt. 🤞
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Afrikaantjes, zinnia en goudsbloem (voor)gezaaid. En wat sla. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.