Geplaatst: 3 uren geleden3 u Het kan nog erger...Slik... maar ja, zo werkt dat hier.En dat kan hier zelfs in juni nog gebeuren. 3 uren geleden3 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Aanstaande woensdag wordt hier ook de koudste nacht. Geeft 5 graden aan, maar hier midden in het ‘stadje’ kun je daar wel 2 graden bij optellen. En als ik twijfel, gaan ze die nacht nog 1 keertje naar binnen of in de schuur. Of ik gooi een fleecedekentje over het kasje heen.Als je die weermodellen ziet maakt de locatie toch echt heel veel verschil! Tussen @Rookie en mij zit zeker 6 graden op woensdagnacht.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik vind het ieder jaar weer verbazingwekkend hoe hard de tomaten gaan. Zeker nadat ze weer zijn opgepot. Eerste foto afgelopen zondag, net verpot van P6 naar P11. Tweede foto van vandaag, nog maar 7 dagen later. Stammetjes worden ook mooi dik. Als het weer een beetje meezit gaan ze tweede week mei de volle grond in.26 april2 mei
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Die gaan zeker hard.Je bedoelt zeker half mei?Ik hoop en duim dat het dan lekkere temperaturen zijn, zodat er veel de grond in kan.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.