Geplaatst: Donderdag om 11:293 d trouwens, de peper zaden kwamen van:Badskin's GardenOfficiële website van Badskin's GardenDe officiële website van Badskin's Garden. Bezoek nu onze vernieuwde webshop !
Geplaatst: Donderdag om 12:443 d Man Man @PaulB wat een genot om die website te bekijken. Ik was van plan (was dus) volgend jaar minder pepers te zetten. Maar als ik deze site weer zie, krijg ik het al weer warm van binnen. Ik zie aan het eind van het jaar toch weer een grote bestelling aankomen.
Geplaatst: Donderdag om 13:343 d Ik bestel al jaren mijn tomaten en pepers daar. Altijd zeer tevreden mee.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @Dashbro Ze worden wel steeds donkerder, zoals jij al verwachtte. Maar nog niet zo intens donker als bij jou. Dat zal vast wel komen. Wel beginnen ze te bloeien. Prachtig paars vind ik. En je ziet nu al dat de vruchten dicht op elkaar komen. Ik ben erg blij met deze mooie bijzondere soort! Ze hadden al wel naar hun definitieve pot overgezet moeten worden, morgen dan maar 😊.
Geplaatst: 57 minuten geleden57 min Oohh! Wat mooi! En hij staat nog steeds in zijn potje en nu al zo mooi. Welke is deze? Ik heb al lopen scrollen, maar zag het niet staan. @Dahli
Geplaatst: 38 minuten geleden38 min @Petrasmoestuin Dit is Black Pearl. Ik heb de zaden van Dashbro gekregen. Ik was er helemaal weg van toen ik vorig seizoen zijn planten zag. Ik begreep dat het loeihete pepertjes zijn. Voor de sierwaarde vind ik het een hele mooie. De pepertjes komen t.z.t. in een chiliflake-mix.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.