Geplaatst: Gisteren om 11:171 d Niet te warm zetten, zou iets rond de 19graden doen en niet in direct zon licht.
Geplaatst: Gisteren om 11:341 d Misschien wat blad weghalen om verdamping te voorkomen. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: Gisteren om 13:371 d Ik vrees het ook ☹️ Ik had ze dus gewoon nog een paar dagen moeten laten staan,Ze zagen er zojuist nog slechter uit, en als laatste wanhoopspoging heb ik een paar van die verlepte blaadjes afgeknipt. Ik heb nog 1 reserve onderstammetje, maar die is nog veel te klein om al een poging te wagen...
Geplaatst: 21 uren geleden21 u Als ze die paar dagen ook nog hadden gestaan, was het dan niet alsnog het laatste restje energie in de plantjes geweest dat nu op is?Hoe sterk de start ook is, als de ingreep heftig is is de kans op slagen niet gegarandeerd. De blaadjes afknippen is een menselijke reactie- het toch nog rekken. Wil soms na veel moeite wel lukken, maar of het eindresultaat voldoet?...of gewoon recht voor zn raap.. volgende keer hopelijk beter?
Geplaatst: 3 uren geleden3 u En de getopte 11 weken oude paprika's, getopt om 3 a 4 strengen of koppen op te bouwen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.