Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik kwam er net achter dat er nog aubergine topic was voor dit jaar. Dus bij deze.Vanmiddag is ook de aubergine de grond in gegaan en staat nu in een verwarmde kweekbak in de keuken. Aubergine Patio baby F1 Met dank aan @Petrasmoestuin
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ha jaaa, het aubergine topic 👍Bij mij staat er van alle gezaaide soorten al een kiemplantje boven de grond.Aubergines gaan bij mij nooit heel denderend, maar ik heb toch maar weer 7 soorten gezaaid. Ooit gaat het lukken om kilo's vruchten te kweken. 😁 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Ik had vorig jaar voor het eerst een aubergine plant opgekweekt. Die hing best vol vond ik. Dus dit jaar probeer ik het met de zaden van Petra die in de BZD van afgelopen keer zaten. Ik ben benieuwd is ook een pot aubergine net als die van de wedstrijd van vorig jaar.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.