Geplaatst: 11 uren geleden11 u Prachtige baby! @Dahli Ik lachte mij gisteren rot @Rookie over jouw opmerking van keizersnee.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Auteur De kunst is om ze niet te lang in potten te laten groeien. De wortels gaan dan een kluit vormen en dat wil je niet. Die wortels worden namelijk de zoete aardappels als deze in een kluit zitten dan komt dit de oogst niet ten goede... Dus stekken op het laatste moment knippen even een paar weken in een grote pot en daarna zsm uitplanten. Als je te vroeg bent kun je beter de stekken weer afknippen en opnieuw wortel laten schieten. Geen dichte kluitjes in de grond zetten. Je kunt de kluit ook voor het uitplanten goed los maken. Maar mijn ervaring is dat dit niet echt goed werkt.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Mijn bataat is nog steeds in winterslaap... Is eentje van de supermarkt. Vorig jaar ging dat prima.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ietwat minder goed nieuws: ik heb Willy vermoord 😔.Iets te lomp geweest met het terugzetten op z’n slaapplek. Ik weet nu wel hoe makkelijk de stekjes knakken. Er zwaait nog een heel klein armpje uit het operatiegat. Wie weet wordt dat nog wat. Zo niet, dan staat de teller weer op 5 stekjes.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Heb je een foto @Dahli Waarom verplaats je ze steeds? Als het nog een klein couveusekindje is, dan groeit hij weer opnieuw verder.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik zal morgen even een foto maken, de patiënt rust op dit moment.Ik zet het bakje ‘s avonds nog even terug op de router omdat de kamer dan afkoelt in de nacht. Ik wil graag wat extra stekjes en denk dat de bataat er dan misschien nog wat meer maakt als hij op temperatuur blijft.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.