Geplaatst: 19 uren geleden19 u Eerlijk gezegd dacht ik: Haha 1 april en wij met zijn allen maar klikken op die eieren.Maar het blijkt toch echt haha.Alleen de eieren in het logo zijn niet weg te klikken We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 19 uren geleden19 u Erg leuk bedacht. De eerste helft is met even rondklikken goed te doen. Nu de rest nog.
Geplaatst: 19 uren geleden19 u Wat leuk bedacht! Ik ga ook op zoek!Ik zie echter onderaan de openingspost geen lijst staan, ligt dat aan mij of zit er een foutje in? Zie screenshot:
Geplaatst: 19 uren geleden19 u Die lijst heeft even een error, zo te zien. Waarmee ik ineens het verband zie tussen de term error en de gebruikersnaam van rorror. Aangezien hij degene is die dat soort ellende meestal oplost. 🤔
Geplaatst: 18 uren geleden18 u Auteur Het ging niet goed, als je vanaf pagina 2, terug naar pagina 1 ging. Dan werd tabel niet geladen. Is opgelost.@Arja Haha, dat verband klopt. 😁 En mijn echte naam begint met Ro 😉
Geplaatst: 18 uren geleden18 u Ja leuk bedacht, maar ik ben niet zo veel uren op dit forum. Dus die eieren vind ik maar even niet.
Geplaatst: 17 uren geleden17 u 40 minuten geleden, Petrasmoestuin zei:Ja leuk bedacht, maar ik ben niet zo veel uren op dit forum. Dus die eieren vind ik maar even niet.Same here. Heb er bij toeval aan het eind van de dag 1 gevonden.
Geplaatst: 17 uren geleden17 u Auteur @Petrasmoestuin Jij niet veel uren op het forum? 🤣Als je ze tegenkomt gewoon toch doen, laatste 2dagen mogen mensen hints geven, en wie weet haal je het dan wel gemakkelijk.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Wat is het spannend in de hogere regionen van de lijst! Ik voel echt een competitiestrijd 😆
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Oh jee, ik moet weer aan de bak. Ik sta niet meer op brons onder de leden. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Van alle leden die meedoen, hebben deze gezamelijk alle eieren gevonden.Dus zoek nog even door, het moet mogelijk zijn om ze te vinden.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u @rorror wil jij de paashaas namens mij bedanken, ik kom - na al die jaren - op pagina's waarvan ik het bestaan niet eens wist. Zo leuk!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @rorror Je hebt er zelf inmiddels ook 20 gevonden 😂.Het wordt steeds moeilijker moet ik zeggen, pfffff 😅
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Wie nog niet op Het logo of op appelvrouws aarde heeft geklikt snapt dit spel niet 🤣 trigger warningggg You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Gelukkig is mijn 🌍 niet 🥚 vormig.Ik snap niet hoe jullie dit doen. Ik kijk wel een beetje rond maar verlies mezelf dan in het lezen van allerlei topics waar ik normaal niet kom..en dan is er zo weer een half uur voorbij met lezen en mijn schermtijd is dan ook weer over.We heel leuk hoor, zojuist bv het bato bakkentopic weer ontdekt 🍓 1 uur geleden1 u aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur @DahliEr staat een ei bij het aanmaken van ... Iets wat andere mensen wel doen, maar jij nooit. Jij hebt immers geen ...Natuurlijk is deze hint ook voor andere, hint geef ik nu, omdat sommige geen ... hebben en als je wel ... hebt vind je het ei gemakkelijker zoals sommige dit ei al gevonden hebben.@appelvrouw ...............Lijkt toch ei vormig in je handtekening..
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 17 minuten geleden, Dahli zei:@rorror Je hebt er zelf inmiddels ook 20 gevonden 😂.Het wordt steeds moeilijker moet ik zeggen, pfffff 😅Die laatste zijn altijd het lastigste. De eerste helft was makkelijk. daarna werd het echt zoeken en nu is het echt speuren. Het voelt alsof ik in een cirkeltje rondloop.Heb dit spelletje op andere sites ook wel eens gespeeld en nooit alle eitjes gevonden.Lukt mij met echt paaseieren verstoppen trouwens ook niet. Gisteren nog met een groepje peuters gedaan. We vonden steeds 9 van de 10 eitjes en gek genoeg lagen er aan het eind van de ochtend toch weer 10 eitjes in het mandje dus misschien moet ik de kinderen inzetten.
Geplaatst: 58 minuten geleden58 min Ik heb de eerste 2 eieren gevonden. Maar deze zullen niet de bedoeling zijn denk ik. Ik heb geen tijd om te zoeken, moet andere dingen doen. 55 minuten geleden55 min aangepast door rorror Bewerkt door moderator. Afbeeldingen met antwoorden verwijderd, niet verklappen waar de eieren zijn.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.