Geplaatst: 3 uren geleden3 u 1 minuut geleden, Gitta zei:meer tijdJa dat klopt meid, maar ook eigenlijk weer niet. Ik ben nu wel bezig, maar eigenlijk heb ik hier nog heel veel naaiwerkjes e.d. liggen.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Mijn werkjes liggen still 😂 IK MOET EIEREN VINDEN!!!Alleen de prio's zijn gedaan, woef uitgelaten en kwartels gevoerd! Tellen die eitjes ook mee ? 🤣 You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 3 uren geleden3 u 4 minuten geleden, Kruidenvrouwtje zei:Tellen die eitjes ook mee ?Zijn ze van chocolade? 🤣 Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Als ze dan meetellen zeg ik JA 🤣 You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Je hebt me ingehaald @Kruidenvrouwtje !👍Ik krijg een beetje vierkante ogen...
Geplaatst: 3 uren geleden3 u 18 minuten geleden, Petrasmoestuin zei:Ik snap de hint ook niet hoor. Maar ik heb er intussen wel 7 gevonden.Je mag ook op die eitjes klikken, dan moet je het zelf niet bijhouden.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik weet ook niet meer waar ik het moet zoeken, alles staat op gelezen. Maakt me ook niet echt uit. Ik heb ook al gekeken op plekken waar ik normaal niet kom ( heb niks met nutsdieren, behalve bijen), en her en der op plekken waar ik normaal niks zoek. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur 4 minuten geleden, redzebra zei:Je mag ook op die eitjes klikken,Dat is inderdaad wel aangeraden om te doen.2 minuten geleden, woldistel zei:( heb niks met nutsdieren, behalve bijen),🙄24 minuten geleden, Kruidenvrouwtje zei:Alleen de prio's zijn gedaan, woef uitgelaten en kwartels gevoerd! Tellen die eitjes ook mee ? 🤣🙄
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ja stom, ik was aanvankelijk overal printscreens aan het maken, nu probeer ik ze terug te vinden en een aantal eieren zijn dan al weg. Voor mijn gevoel was ik bij 11, maar nu weet ik het niet meer.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Zojuist, Petrasmoestuin zei:een aantal eieren zijn dan al wegZe zijn alleen maar weg als je erop geklikt hebt.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u eten in de oven gezet... IK zoek even nog 1 eitje en dan ga ik eten... eten opnieuw opgewarmd... Ja nog even 1 eitje zoeken...eten opnieuw afgekoeld... NOGSTEEDS niet een nieuw eitje gevonden 😱 You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 1 uur terug, woldistel zei:alles staat op gelezenHeb je alle x duizenden topics al doorgelezen?🤐 Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Huh? Ik klikte net op een gevonden ei en kreeg dé badge te zien met eieren. En de mededeling dat ik alle eieren had gevonden.Champagne uit de ijskast gehaald, feestmuts op. Maar nu zie ik dat de teller op 24 i.p.v. 25 staat. Ik snap het even niet meer.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u YES we kunnen stoppen met zoeken haha Dahli for the win You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Neenee KaVé het is de bedoeling dat iedereen wint. Hup hup doorzoeken🐣 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur 5 minuten geleden, Dahli zei:Huh? Ik klikte net op een gevonden ei en kreeg dé badge te zien met eieren. En de mededeling dat ik alle eieren had gevonden.Champagne uit de ijskast gehaald, feestmuts op. Maar nu zie ik dat de teller op 24 i.p.v. 25 staat. Ik snap het even niet meer.Ohw... toch nog een foutje in de code... ☹️
Geplaatst: 1 uur geleden1 u het is geen foutje in de code maar een verlaat 1 april grapje zodat iedereen kans maakt om te winnen 😂 You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 1 minuut geleden, rorror zei:Ohw... toch nog een foutje in de code... ☹️Geeft niets, extra thrill-momentje!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Nouja als je die laatste vind, zie je het scherm nog een keer En ik gok dat het voor de volgende die bij 24komt, dit nu niet meer voorkomt. (code niet getest, maar wel net aangepast)
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Sommige heb ik op zulke random plekken gevonden dat als je me gaat vragen waar stonden ze allemaal? ik echt ga zeggen 🤣 misschien weet ik het nog na 3 wijntjes Dus hopelijk weet dahli het nog en hebben we een eerlijke winnaar You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Yoehoe 🥳! Feestmuts weer op 😃!Wat een feestje was dit zeg!Dank je wel @rorror en alle anderen voor het maken en organiseren van dit enorm leuke spel!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u okay ik heb kramp in mijn ringvinger van het klikken tijd om te stoppen, en @Dahli gefeliciteerd met uw badge. 🥳
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.