Geplaatst: 2 uren geleden2 u 2 uren geleden, Gitta zei:Welke berichten moeten we dan wel naar kijkenMijn opmerking was een hint Gitta. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 1 uur geleden, Amarinde zei:Ik had het niet en jij hebt het wel, al langer. Maar je hebt er niet recent iets nieuws gedaan.@Gitta precies wat Amarinde zegt. Ik had het ook niet, maar heb het wel geupdate.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 2 uren geleden, Arja zei:Heb je bij de handtekening die je kunt instellen de heeeeeele pagina bekeken?Ja, van onder tot boven. Meerdere keren, waarschijnlijk heb ik die dan al. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 57 minuten geleden57 min 2 uren geleden, Amarinde zei:@Gitta ik weet niet of je er al bent geweest nu voor het zoeken. Ik had het niet en jij hebt het wel, al langer. Maar je hebt er niet recent iets nieuws gedaan.Geen idee wat ermee bedoelt wordt. Ik heb volgens mij overal gekeken. Zou niet weten waar en wat ik moet doen. Ik snap er niks van. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 56 minuten geleden56 min Die van die handtekening heb je al Gitta. Je vond hem ergens halverwege je voorraad eieren. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 55 minuten geleden55 min 51 minuten geleden, Dahli zei:De hint is “negeren” @Gitta, maakt niet uit wie.Maar we moeten dus stoppen met zoeken. Ook goed, maar dan ga ik niet verder komen. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 52 minuten geleden52 min Nee hoor, je hoeft niet te stoppen met zoeken. Die van de negeren-optie heb je ook al gevonden. Je mist nog eitje 3 en 7. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 51 minuten geleden51 min Die zijn blijkbaar heel moeilijk. Ik dacht dat ik er nog 3 moet vinden. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 51 minuten geleden51 min Blog/updates en meer zoekopties. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 49 minuten geleden49 min Dat wilde ik toevallig morgen doen een nieuwe update Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 46 minuten geleden46 min Nu nog 2 te gaan. Die laatsten zijn heel moeilijk te vinden. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 19 minuten geleden19 min Auteur 29 minuten geleden, Gitta zei:Dat wilde ik toevallig morgen doen een nieuwe updateWaarom niet nu toevallig even kijken op die pagina.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.