Geplaatst: 5 uren geleden5 u Auteur 13 uren geleden, Petrasmoestuin zei:Vorig jaar heb je hem duidelijk laten staan als pompoen en was er enthousiast over, maar wist de naam toen niet. Je hebt hem nu als courgette geplant.Ik zou graag 2 zaadjes willen hebben voor volgend jaar van je. @RookieAls je ze kunt missen hoor.Ik heb hem vorig jaar als courgette geplant en hij deed het voor geen meter, hij stond dan ook vol op de noordooster wind.Er zat er één aan en die ligt nog steeds in de kelder, ik weet niet precies waarom...Dit jaar heb ik hem helemaal niet geplant.Misschien probeer ik het volgend jaar nog wel een keer, maar dan op een heel beschutte plek.Ik heb wel zaden voor je. 5 uren geleden5 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Net 30 pompoenen de grond in gekregen. Mijn bekken zijn het er echt niet meer mee eens, maar het zal toch moeten. Het heeft me drie rondes gekost om ze uit de grond te krijgen, dan kan ik ze niet laten verpieteren. Er staat ook nog steeds 2 van de 4 kuub compost te wachten op een plek in de tuin. Maar daar zal ik toch echt hulptroepen voor in moeten schakelen. Tijd om toe te geven dat ik niet meer alle werkzaamheden kan verzetten 😂 Zij het met lichte tegenzin.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Mooi balen! Maar 30 pompoenen dat is een applaus waardig. Welke soorten heb je geplant of staat dat hier al ergens?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Nee ik heb dit jaar plus minus 15 soorten denk ik! Zo uit mijn hoofd: North Georgia candy roasterSweet fall Musque de Maroc Hidemi Rouge de etampes Mucat de provence Turkse bergpompoen Buttercup Bal Kabagi Autumn Crown Butternut Pottimarron Fairytale Buen Gusto New Zealand blue Ik zal er vast een of twee missen, maar dit komt redelijk in de buurt.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 30 pompoenen…geweldig! Ik droom er wel eens van! 😊😂Dit jaar heb ik er dertien op de tuin….helmaal geen plek voor eigenlijk, wel gedaan! Ben er nu al vrolijk van!2 trompe d’ albenga2 ayote mallote…met dat groene vruchtvlees2 sweet mama…geloof ik2 pompoenen, groot soort ook uit de buttternut familie2 annaEn 3 honey nutOoh en thuis nog een babybear..en een gekochte butternut!15 dus eigenlijk….
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Oohh…Lsjr33Wat een leuke lijst. Heel benieuwd naar de foto’s later dit seizoen !
Geplaatst: 59 minuten geleden59 min Ik hoop op een pompoen oerwoud haha. Is naast de tunnel met tomaten het enige wat er staat dit jaar. Ik ben heel benieuwd naar je ervaring met de honeynut! Heb ze opgegeven na drie jaar proberen, die dingen willen bij mij niet groeien. En ze klinken zo lekker.
Geplaatst: 19 minuten geleden19 min 2 uren geleden, Lsjr33 zei:Tijd om toe te geven dat ik niet meer alle werkzaamheden kan verzetten 😂 Zij het met lichte tegenzin.Dat snap ik helemaal. Ik heb ook heel veel uitbreiding dit jaar en ik ben dagelijks 4 uur bezig. Ik denk dat ik dat volgend jaar ook niet meer kan, of ik moet eerst 2 nieuwe heupen en 2 nieuwe knieën, maar dan kan ik niets in de tuin doen voor maanden. Dus eerst 1 nieuwe heup aan het eind van het jaar.Jij bent ook een pompoen fan zie ik. Ik denk dat ik er een stuk of 18 heb. Ik moet ze nog gaan tellen, want ze staan overal op dit moment en ik heb nog 2 reserve. 18 minuten geleden18 min aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 17 minuten geleden17 min 41 minuten geleden, Lsjr33 zei:Ik hoop op een pompoen oerwoud haha.Welke pompoenen heb je? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar en wat zijn jouw bevindingen van de pompoenen die je al eerder hebt geplant?
Geplaatst: 11 minuten geleden11 min 4 minuten geleden, Petrasmoestuin zei:Welke pompoenen heb je? 4 posts boven die van jou somt Lsjr33 haar pompoensoorten allemaal op….
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.