Geplaatst: 6 uren geleden6 u Er waren wat labels verdwenen bij de pompoenen en courgettes, maar ik denk dat ik de Tromba d'Albenga gevonden heb. Tenzij het de Longue de Nice is. Weet iemand toevallig of dit bladpatroon bij een van die twee hoort?
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Het blad van mijn Trompe ziet er ook zo uit het vruchtbeginsel lijkt erop maar niet helemaal. Kijk:
Geplaatst: 3 uren geleden3 u 2 uren geleden, Arja zei:Longue de NiceDeze is het. Ik heb hem ook. Ik heb 4 soorten, maar dit blad vond ik zo opvallend mooi. Dus duidelijk deze. 3 uren geleden3 u aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Sorry @Arja Ik heb een courgette Longue de Nice. Maar ik begreep dat je de pompoen en de courgette verwisseld hebt, dus klopt mijn opmerking. Een courgette dus. 3 uren geleden3 u aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 2 uren geleden2 u @Petrasmoestuin Longue de Nice is zowel een courgette als een pompoen. Eet je hem onrijp dan is het een courgette. Laat je hem hangen en kleuren dan heb je een (bewaar) pompoen. Als je bij kwekers zoekt is het een tombola of je onder courgette of pompoen moet zoeken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.