Geplaatst: 21 uren geleden21 u Best wat verschillende soorten pompoen gekweekt, maar de ayote is toch wel 1 van de mooiste. Dit is de enige tot nu toe. De andere bleek niet bevrucht. Dus ik koester hem. Het grappige is dat ieder jaar op precies dezelfde plek een pompoen groeit, net boven de regenton, voordat hij het hoekje om gaat.
Geplaatst: 18 uren geleden18 u Wat gaaf! Volgens mij zie ik er bij mij twee komen. Het is een wirwar bij mij, maar jij had ergens vermeld dat ze wat extra blaadjes bij de bloem hebben, daaraan heb ik ze herkend! Bedankt nog! 😊😉
Geplaatst: 18 uren geleden18 u 3 uren geleden, Dahli zei:Het grappige is dat ieder jaar op precies dezelfde plek een pompoen groeit,Fijn plekje blijkbaar…
Geplaatst: 17 uren geleden17 u Ik denk dat ik jou moet bedanken @jootje ! De zaadjes kreeg ik van jou 😃.Ik zal morgen eens een foto maken van de lelijke muur, die is nu prachtig vind ik zelf 😊. Alleen daarom al kweek ik ieder jaar tenminste één pompoensoort.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Prachtig hoe alles groeit en bloeit, mooie bakken trouwens en die pompoenen dat gaat als een speer. Dat wordt wel heel veel soep. Ik ga binnenkort 2 bakken erbij bestellen, weet nu dat je in diepere bakken alles kunt poten en zaaien. Mooi insteek voor nog meer mogelijkheden om uit te proberen.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Uhm..... m'n pompoen groeit als een malle. Ik dacht een kleine oranje te hebben gezaaid voor opslag. Gevalletje oeps; het blijkt Rouge vif d'Etampes te zijn. Nu al bijna zo groot als m'n voet (maat 43) en hangt gewoon aan de compostbak, een paar cm boven de grond.. Hoe groot wordt dat ding????
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Die wordt waarschijnlijk nog wat groter 😆Misschien kun je er een stoeptegel onder schuiven, als de pompoen daarop ligt trekt hij niet zo aan de plant.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.