Geplaatst: 6 uren geleden6 u Gevraagd:TomatenPaprika's(we hebben deze dit jaar niet gezaaid, iets met tijdgebrek, dus kunnen genoeg planten gebruiken)KomkommerCourgettePompoenAardbeienkoolplantjeszoete aardappelVerder ook gevraagd: Diverse groente/moestuinplanten voor onze moestuinvereniging. We hebben binnenkort een plantjesmarkt waarbij planten worden verkocht en de opbrengst voor onze vereniging is. Als iemand planten over heeft, zou de vereniging dat fijn vinden (ruils hier gaan voor natuurlijk, maar als je plantjes over hebt die anders geen bestemming krijgen, breng ze gerust mee...)Aangeboden:Pootaardappels diverse rassen (Cartagena, Nemo, Twinner, Sevilla)plantjes Andijvie (gewone)plantjes krulsla rood (waarschijnlijk Wonder der 4 jaargetijden, niet zeker want ze zijn spontaan opgekomen)Wilde marjolein / oreganoRabarber Timperley EarlyGele lisschapenwol (van vorig jaar, nog onbehandeld)stekken gele wilgHout-asAfspraken:Geeft hout-as aan Tanja, krijgt overschot tomatenplanten voor de plantjesmarkt 5 uren geleden5 u aangepast door Oudholland Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Ik weet niet wanneer jullie plantjesmarkt is, @Oudholland , maar ik heb hier een heleboel oud tomatenzaad gezaaid in de deno, en de meeste zaadjes ontkiemden. Ik heb ze net in kweekbakjes (van karton) gezet, ik ga er van uit dat een groot deel wel zal opkomen. Die zijn straks nog ieniemienie natuurlijk, maar misschien tegen de tijd dat jullie die markt hebben niet meer? Ik voel wel wat voor een emmertje hout-as, voor in de moestuin. Tenminste, ik neem aan dat het daarvoor geschikt is. Misschien zie je op mijn aanbod lijst nog iets leuks? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Auteur @Tanja65 de plantjesmarkt is 9 mei, dus nog tijd genoeg om te groeien. Wat je over hebt mag je zeker meebrengen.Hout-as is idd van schoon hout (wij stoken voornamelijk berk en eik deze winter), zeker geschikt voor de moestuin. Anders had ik het ook niet aangeboden... Ik breng eea voor je mee. Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ik heb wat aardbeienplantjes op mijn weggeeflijst die nog niet geclaimd zijn. Leuk voor je moestuinvereniging?
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Heel graag 10 pootaardappel Servilla en de Wilde marjolein / oregano.Ik moet mij tomaten nog verspenen, dus de dubbele zal ik meenemen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hoi!Ik zou wel enkele zaailingen van de sla willen. Die kleur lijkt me grappig in het voedselbos. Misschien met een enkele andijvie erbij. Ik heb helaas geen overschot vrucht groente . Wel een potje zaailingen basilicum paars. Is dat wat? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 38 minuten geleden38 min Ik heb waarschijnlijk diverse tomaten, pepers, courgette en snackkomkommer over. Ik neem alles mee wat ik tegen die tijd over heb, dus mooi als ze een goede bestemming krijgen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.