Geplaatst: 5 uren geleden5 u 35 minuten geleden, Rookie zei:klimcourgettes, wat automatisch inhoudt dat je er veel meer mee bezig bent.Wat doe je dan meer, behalve af en toe opbinden? Je kunt ze ook gewoon loslaten, net als pompoenen vinden ze hun weg wel.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Het hele idee van opbinden, is dat ze minder plaats innemen.Prima voor in de achtertuin.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Maar hoeveel tijd neemt dat, Rookie. Paar minuten?Ik heb zowel klimcourgettes als struikvormende gehad en er zit weinig verschil in onderhoud.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ja dat klopt @Rookie Ik moet bijna elke dag de courgettes vastzetten en/of in de goede richting vastzetten. Eigenlijk wilde ik 4 courgettes die kunnen klimmen en kruipen laten kruipen, Maar koos op het laatste moment voor klimmen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik bind mijn gewone courgette op omdat ze dan minder ruimte innemen. Touwtjes liggen klaar dus dat kost nog geen minuut en hoeft niet elke dag maar wel regelmatig want anders knakt de plant om. vooralsnog hoef ik mij daar geen zorgen om te maken want mijn plantjes hebben te veel last van het extreme weer om hard te groeien laat staan bloeien. 1 uur geleden1 u aangepast door loes
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.