Geplaatst: 1 uur geleden1 u 17 uren geleden, woldistel zei:Ik durfde het al bijna niet te noemen, want Arja zoekt koud eten, maar wij eten met warm weer eigenlijk niet anders dan met kou. Chili sin carne gaat er hier ook gewoon in met 30'C. Maar ook een gewone AGVV.Nee hoor, ze vraagt wat we eten met warm weer.En dat is soms koud, maar vaak ook gewoon warm.Vanavond pik ik het idee van @Jorieke123 , broodje BLT, met mayo. 1 uur geleden1 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Bij mij gaat er alles in: warm of koud. 17 jaar in Spanje gewoond, dan aten wij tussen de middag (als het het warmst is buiten) gewoon warme maaltijd.Een tijd in Duitsland ook gedaan, eigenlijk zou het nu wel handig zijn. Dan ben ik tussen de middag uren binnen en 's avonds weer snel klaar.Maar aangezien ik pas om 11.30 - 12.00 uur vaak de tuin in ga, dan kom ik helemaal de tuin niet meer in. Dus eten wij 's avonds om 20.00 uur of soms later. Dan heb ik 's morgens wel een uur water gegeven of alles gecheckt.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Gister hadden we een super lekkere gazpacho volgens dit recept. Kleine aanpassingen: wit bolletje ipv boterham (dus waarschijnlijk meer brood), en ipv rode wijnazijn een combinatie van gewone witte azijn en wat balsamicoazijn. De tomaten waren lekker zoete snacktomaatjes uit de supermarkt, dat maakte ook een groot verschil in smaak.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.