Geplaatst: 8 uren geleden8 u Zo al vast een begin Aangeboden:Hibiscus zaailingenGevraagd:Vijg 'Desert King' gewortelde stekC2 of 3 potten (vierkant voorkeur)zaad van 1 jarige bloemen die zichzelf uitzaaien 7 uren geleden7 u aangepast door Wortel
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Ik heb enkele airlayers van de Desert King gemaakt, ik weet nu nog niet of ze tegen die tijd al voldoende geworteld zijn. Maar ik kan er 1 voor je reserveren.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Dat is helemaal top! De stekken hier hebben het helaas niet gered.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Die waren toch niet van mij? Je had toch alleen enthout van de winterrietpeer meegenomen? Of heb ik soms een gaatje in mijn hoofd?😅
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Zo, jij bent snel! Ik wil wel een hibiscus zaailing. Van de eenjarigen heb ik denk ik (ff nakijken) Calendula, OI Kers en Cosmea.
Geplaatst: 42 minuten geleden42 min @Tanja65 welke OI kers heb jij? klimmende of klein blijvende?Ik heb / had de klein blijvende (kruipende) "Blue Pepe", zaden van 2025 ben ik kwijt en die van 2024 had ik net voor de droge periode gezaaid en maar eentje was er op gekomen, maar is al weer ter ziele.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.