Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

nieuwe ronde, nieuwe kansen


heidi bloem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ik ben Heidi, woon in omgeving Nijmegen en rommel al een paar jaar wat aan met zaadjes en potten. Nu ben ik klaar voor het betere werk! Ik heb geen aspiraties om de hele tuin en border om te spitten, het zal in een verhoogd bed worden, maar ik heb grootse plannen en goede moed Nu nog zien dat het wat wordt.

 

Ik denk er aan om een soort van leunkasje aan te schaffen, die tegen de schuur kan staan. Vanmorgen zag ik dat daar al om half tien de zon op komt en dan een heel deel van de dag, dat lijkt me prima toch? Heeft iemand hier ervaring met dergelijke kasjes? (ik bedoel er zo een waar je ook soort van in kan staan, maar niet die van duizend euro)

 

Ik heb overigens in engeland op een blog een vierkante meter tuin gezien met een verplaatsbare overkapping. dat kan ik nergens terugvinden...gaat er bij iemand een lichtje branden? ik zal er een foto van zoeken, dan kan ik laten zien wat ik bedoel....gat in de markt waarschijnlijk in NL.

 

Tot slot: heeft iemand het tijdschrift over moestuinieren al eens gezien? Is het wat?

 

Nou, wordt vervolgd!

groetjes Heidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Heidi,

 

Welkom op dit forum. Hier zal je genoeg informatie krijgen van de rest van de moestuinders. Ik ben ook nog beginnend. Ik wil dit jaar voor het eerst de square foot garden ofwel een makkelijkemoestuin opstarten. En ik ben me aan het inlezen hier op het forum en heb ook een aantal moestuinboeken bij de bieb geleend. Al 3 van doorgelezen en staan genoeg (goedkope) tips en truuks in. Echt een aanrader! Veel plezier met je moestuin.

 

Groetjes, Helly

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Bedoel je Moestuin Magazine?

Ik was er lid van, heb er ook wat artikelen voor geschreven (helaas nooit in het blad gekomen, door een zoveelste overname van het blad...) en ik vond dat er steeds meer reclame in kwam, en steeds minder leuke artikelen.

Maar wie weet hebben ze het nu beter voor elkaar, met weer een nieuwe uitgever en waarschijnlijk ook allemaal nieuwe mensen bij het blad zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Heidi,

 

Bedoel je een tomatenkasje met van dat groene plastic?

 

Op het blad moestuin ben ik een jaar geabonneerd geweest, was toen niet interessant en heel slecht vormgegeven. Nu ze een nieuwe uitgever hebben is het waarschijnlijk wel beter. Tenminste dat mag ik hopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Heidi,

Leuk dat je ons forum komt versterken! Was je nou al in het bezit van een verhoogd bed of moet die nog komen?

 

@ Jorg, die zijn niet speciaal voor tegen de muur toch? Je heb ook echt hele gave muurkassen tegenwoordig, ook wel praktisch denk ik met de warmte die vaak van een muur afkomt.

 

@ Bettyboop, wonen wij in het land van tuinieren ja?! Ik vermoedde altijd dat dat Engeland was.

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom,

 

Ben ook een jaar lid geweest op de moestuin, ik vond het een leuk informatief blad. Jammer alleen dat je het altijd te laat krijgt en de helft niet krijgt.

 

Jooze

 

Ik ben al een paar jaar lid van het blad. De eerste jaren vond ik het een heel leuk en leerzaam blad. Sinds de vorige uitgever was het drie keer niks en je kreeg het blad veel te laat toegezonden. Nu is er weer een nieuwe uitgever, ben benieuwd wat het nu wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...