Geplaatst: 14 oktober 201213 j Heb alweer mijn zaden voor het komende seizoen geselecteerd, dus het ook zakjes te ruil klaar liggen voor als de enveloppe hierheen komt! http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 15 oktober 201213 j <-- rent naar de brievenbus en gaat vol ongeduld zitten wachten ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 16 oktober 201213 j Ben nu wel benieuwd hoe de lijst met deelnemer er nu ongeveer uit ziet... Zag mijn naam namelijk nog niet staan in de eerste lijst en ondertussen zijn er toch al wel een paar meer die mee doen of zie ik het verkeerd?
Geplaatst: 16 oktober 201213 j Auteur Dan heb ik nog geen prive pim van je gekregen met adres gegevens.Blijven prive voor mij en alleen. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 16 oktober 201213 j De envelop is onderweg naar Gem! Hij is binnen ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 18 oktober 201213 j Ga morgen even langs Vreeken voor wat knoflook, kan ik nog iets voor iemand meenemen zodat het meekan in de envelop? “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Geplaatst: 21 oktober 201213 j Pfffffffffffffff eindelijk echt tijd gehad om lekker zaadjes uit te zoeken en weer van mijn eigen voorraad wat toe te voegen.Enjoy...ik ga straks nog even naar het winkelcentrum om een envelop te halen en dan doe ik hem vandaag nog op de bus.Heel veel plezier ermee ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 22 oktober 201213 j @Gem: ik ben heel benieuwd. Op maandag wordt er hier (al heel lang) geen post bezorgd, dus wie weet zit er morgen, dinsdag iets bij de post!Ik kijk er naar uit..
Geplaatst: 23 oktober 201213 j Enjoy...ik ga straks nog even naar het winkelcentrum om een envelop te halen en dan doe ik hem vandaag nog op de bus.Heel veel plezier ermee Gearriveerd!!
Geplaatst: 24 oktober 201213 j Ik doe voor het eerst mee en kan haast niet wachten tot de envelop bij mij langs komt. Ik ben zo benieuwd. heb al van alles klaar liggen om er terug in te stoppen.Karin
Geplaatst: 24 oktober 201213 j Vandaag de zadenenvelop doorgespit. Wat een gaaf gevulde envelop!! Complimenten hoor Thea dat je er zoiets moois als basis van gemaakt hebt.. Ook de volgende kijkers-zoekers hebben lekker aangevuld. Met de zakjes die ik erbij gedaan heb bestaat de envelop nu uit een "slordige" 100!!!!! zakjes Dat is meer dan het dubbele van de vorige envelop.. Echt super genieten!!Zodra ik het adres van Spirrie heb gaat de envelop weer 'on route'. Enjoy!!
Geplaatst: 24 oktober 201213 j Spirrie heeft inmiddels haar adres naar Enjoy ge-pmt. Je maakt me nieuwsgierig met die "100 zakjes".
Geplaatst: 25 oktober 201213 j Hoi, mag ik ook een poging wagen om de envelop te vullen met zaden? Ik vind het erg leuk om allerlei leuke bloemen en groenten in de tuin te zaaien. Dus ook om zaden te winnen. Tuinieren is een erg verslavende hobby! Groetjes Bloemenkoningin
Geplaatst: 25 oktober 201213 j Auteur Dag Bloemenkoningin, stuur je één prive mail naar me dan sta je op de lijst. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 31 oktober 201213 j Net 5 minuten geleden de zaadenvelop in mijn brievenbus gevonden. Er zit echt véél in.
Geplaatst: 31 oktober 201213 j Is er ook afgesproken binnen hoeveel dagen de envelop weer doorgetuurd moet worden?
Geplaatst: 31 oktober 201213 j Auteur Binnen een week moet toch gelukken? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.