Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

~I believe in God, only I spell it Nature~

Geplaatst:

De pepernoten zijn nu al in aanbieding bij de plaatselijke super .

De Goedheiligman zit zelf nog niet eens op zee in z'n stoomboot.

En dan meteen nog maar één.

Een paar dagen terug lagen er bij diezelfde super een stapel (15?) pakken melk klaar om te worden weggegooid. Net niet over datum. Wauw dacht ik, dat is een hoop panir (paneer?). Helaas ik mocht ze niet meenemen. Dumpsterdiving gaat me nog even te ver. Goed eten wegkieperen vind ik nog steeds moeilijk.

Geplaatst:

Onzinnig zeg!

Je mag het niet meenemen..maar wat doen ze er dan wel mee?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Weggooien

Geplaatst:
Onzinnig zeg! Je mag het niet meenemen..maar wat doen ze er dan wel mee?
Volgens de vakkenvuller gaat het in de afvalcontainer; maar als ze pakken melk weggeven dan wordt er geen melk verkocht. Iets met verdienmodel en zo. Tsja dat joch kon er natuurlijk ook niets aan doen - en dat heb ik hem ook gezegd - maar triest blijft het.

Edit: Dennis formuleerde het wat bondiger

Nog een edit: Soms lukt het wel. Een jaar of 5 3 terug had ik zo'n 35 geredde witte kerstrozenchinese rozenin de woonkamer staan ; dus ik blijf dit soort dingen proberen.

Geplaatst:

heb ik ook moeite mee....was vanmorgen bij de buurman om 60 kg pompoen te kopen,

morgen 11 nov is zijn laatste dag verkoop van pompoenen aan de weg.

en....er liggen er nog wel 100 stuks..... hij zei met een lach op zijn gezicht....ga ik mooi met de trekker overheen rijden...mooie voedingsprut voor over de tuin.....arrggrrr

ik ga morgen heel veel pompoenen proberen te redden

eerst maar even vragen of ik ze mag hebben of kopen voor een prikkie....

heb bedacht dat ze dan vorstvrij bewaard kunnen worden en van het voor jaar in de jam verdwijnen......

Geplaatst:

suggestie: voedselbank?

Geplaatst:

Thessa, kom je de komende week in de buurt van Amsterdam? (bv omgeving Centraal), dat je dan wat pompoenen mee kan nemen? Dan wil ik ook wel graag pompoen van je buurman. Neem ik het van je over en zorg ik wel dat het hier thuis komt.

Geplaatst:

Voor de tweede week op een rij een vergadering om 9 uur op mijn vrije dag ,echt niet fijn en ik zou niet gegaan zijn als mijn collega niet mijn steun nodig had vandaag .Maar blijft niet juist altijd weer op onze vrije dag /

Geplaatst:

Pijn pijn pijn.... mijn bovenarm is killing me.... geen idee wat er aan de hand is, nu al een week lang... snerpende pijn... lijkt wel of er iets klem zit ofzo... Rechtop zitten/staan is het ergst... Lang leve de Ibuprofen....

En dan het mooie weer in het weekend ook weer gemist, had zoveel kunnen doen op de tuin...

Geplaatst:

Auw Erny! Wat zegt de medicijnman?

Geplaatst:

Niet gezien... ga niet zo snel daarheen... Te pijnlijk om heen te fietsen vandaag... en daarvoor was het weekend... hoop de hele tijd dat het zal afzakken... Ik zal morgen gaan bellen als het nog net zo erg is als nu... Anders krijg ik er straks nog pijnfronsrimpels bij...

Geplaatst:

Waarom maakt piepschuim zo'n zooi als je het moet zagen...

Geplaatst:

Dennis, omdat moeders er dan kunnen over zagen

Geplaatst:

Erny slijmbeursontsteking

Dat doet zo'n pijn,vooral 's nachts. komt vaak door overbelasting.

Ooit gehad, zei kan ik hem niet er afhalen en op nachtkastje neerleggen,

en morgen weer aanzetten

Geplaatst:

Thnx RvO! Zal het onthouden.

Heb het nu met een figuurzaagje opgelost. Als je die vrij snel heen en weer beweegt en vooral de zwaarte kracht z'n werk laat doen (dus niet zelf veel kracht zetten) dan gaat het ook vrij goed! Wel nog veel kleine stof dingetjes.. maar al wel een grote verbetering

Geplaatst:

Hoi Erny daar denk ik ook aan,zeer pijnlijk slijmbeurs ontstekingen daar kan je wel even zoet mee zijn. Hoe gaat het nu? beterschap in ieder geval

Geplaatst:

Erny beterschap

Geplaatst:

Thanx allemaal....

Slijmbeursontsteking.... dat woord wil je niet horen he... net als wortelkanaalbehandeling...

Hoop dat het wat anders is... ga morgen (eindelijk maar toch) naar de huisarts.

Overbelasting kan het niet zijn, lag al een week op de bank omdat ik vanwege enkel niet kon lopen...

Eerder "onder"belasting dus... Rechtop zitten/staan is het ergst...

En Geedee... klopt precies... wil mijn arm er soms ook het liefst afhakken....

Straks eerst maar weer naar de Apotheek wat meer Ibu scoren om de dag mee door te komen...

Geplaatst:

Sterkte Erny!

Geplaatst:

sterkte,

rust en koelen van de pijnlijke plek, paracetamolletje of ibuprofen, heeft hier thuis wel een paar weekjes geduurd voor ik weer mocht sporten helaas

Geplaatst:

Sterkte Erny!

En even een klacht over m'n tablet.. Die stond verticaal, viel en lag toen horizontaal inclusief een barst in het scherm

Leuk, als je hem nog maar 9 maanden hebt en hij iets van 650,- kostte.. Pff. Reparatie zag ik ergens vanaf €229,-.. Zucht.

Nu maar nadenken of een reparatie het waard is, of dat ik direct een nieuwe koop.. Wat een k*t zooi.

Geplaatst:

Van Harte Beterschap gewenst Erny.

418418van-harte-beterschap42481352998908.jpg

Leef je leven dag voor dag.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.