Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

en smaken ze?

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Jaja.

imag012857381356960811.jpg

imag012962561356960832.jpg

Deze schalen waren vol, nu niet meer.

De buren hebben geholpen met proeven

Geplaatst:

Op naar 2013 en dat de onevenheden in 2012 blijven hangen.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Snijwond in mijn vinger was niet voor niks

Heeeerlijke chocolade truffels

dsc0354143681356973200.JPG

Geplaatst:

Zo ziet er allemaal lekker uit,en dennis als je nu geen pijn hebt komt het gelukkig niet meer voor je.

Geplaatst:

Dit jaar de oliebollen gekocht omdat ik echt geen kans zag ze zelf te bakken.

Dat doe ik dus nooit meer want die met rozijnen waren wel te eten, maar de naturel bollen waren gewoonweg droog

Appelflappen had ik niet gekocht want die waren maar liefst €1.30 per stuk

Als ik volgend jaar met oud en nieuw thuis ben ga ik zelf bakken

~I believe in God, only I spell it Nature~

Geplaatst:

Appelflappen kosten hier bij de bakker altijd 1.30 per stuk, je wil niet weten wat je voor een chocolade bol betaald.

Ik ga voortaan bij de Jumbo mini appelflappen halen 10 stuks voor 3.50

Geplaatst:

Ik ben zo iemand die niet op het prijskaartje kijkt Er zit misschien toch een stukje waarheid in dat studenten niet met geld om kunnen gaan.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:
Appelflappen kosten hier bij de bakker altijd 1.30 per stuk, je wil niet weten wat je voor een chocolade bol betaald.

Ik ga voortaan bij de Jumbo mini appelflappen halen 10 stuks voor 3.50

Zal ook wel smaak verschil inzitten (mag ik hopen)

Geplaatst:

gniffel, dat heb ik nou met appelboompjes van 30 euro...

Geplaatst:

Naja, nu ik er aan denk.. een Jumbo zal er wellicht ook veel minder winst op maken: Die appelflappen trekken je naar de winkel, en dan neem je waarschijnlijk ook nog andere producten mee waar ze wel weer meer winst opmaken.. Bij de bakker is dat minder het geval lijkt me.

Geplaatst:

Die van de Jumbo smaken prima het enige verschil met die van de bakker is dat er minder vulling inzit, met name in de hoekjes.

En bij de bakker kun je ze (als je wil) ook nog extra laten vullen met slagroom

Geplaatst:

Dat ik onzettend veel last van mijn rug heb ,waarschijnlijk van het spitten .

Geplaatst:

Privacy of gezonde plantjes.

Privacy of gezonde plantjes...

In ons anti-kraakpand woon ik op de begane grond, waardoor ik eigenlijk nooit m'n gordijnen open kan gooien zodat m'n plantjes licht krijgen, want dan ZIET iedereen mij D: Resultaat: gefileerde plantjes. Heb ik immens veel ruimte, maar alsnog geen moesplantjes in Zwolle Alleen één jonge Guzmania Theresa en twee guzmania waarvan ik zo snel de naam niet weet Achja

Geplaatst:

Kun je geen vitrage ophangen? Dat laat toch licht door en dan heb je toch ook nog wat privacy.

Geplaatst:

plakplastic voor de raam?

Geplaatst:

Ik ga maar eens kijken naar lampjes voor de zaailingen. Ik heb al licht-doorlatende gordijnen maar dat is niet genoeg. En plakplastic mag niet van de beheerders

Geplaatst:

Kan je de gordijnen niet gewoon een halve meter ofzo vanaf het raam plaatsen zodat je vóór de gordijnen je plantjes neer kan zetten?

Of als dat ook niet mag (wel raar al die regels voor een (anti?)kraakpand) een stellage voor het raam waar je de gordijnen overheen laat hangen...

Geplaatst:

We hebben net 'three go mad' gezien, van River Cottage. Over o.a. zij van 'The good life' die naar River cottage komt om wat te leren.

Mijn klacht: Hugh Fearnly dingesstahl maakt een cake met een reep chocolade, met bananen (vast geen afgedankte bananen, zoals die ik af en toe weet te redden uit het varkensvoer ) en citroenschil.

Hij trekt een gekochte fles wijn open, heeft een wel heeeeel perfect gevlochten streng knoflook hangen in de keuken, geeft zijn varkens brokken uit een zak, en het meel voor die eerder genoemde cake kwam ook vast niet van eigen land. Anders had ie dat wel overdreven gezegd

Geplaatst:

Dan deed hij dat in seizoen 1 toch beter. Ben gisteren voorhet eerst gaan kijken naar deze serie. Heb in 1 avond seizoen 1 gekeken. Hartstikke leuk, maar ik begrijp dat hij in later seizoenen dus gaat smokkelen

Geplaatst:

De @#$%^&*(*&^%$#@#$%^& woelmuizfamilie heeft aan mijn jonge tayberry en zwarte framboos zitten vreten..Ik weet het, ik had ze in gaas moeten zetten..maar het gaas was op, en ik dacht, je moet ook es geluk hebben. Niet dus. De tayberry heeft nog een gewortelde stengel, de andere is erafgevreten..het kluitje van de zwarte framboos is zielig. Ik heb ze beide in een pot gezet..en maar hopen dat het niet gaat vriezen..ze zitten al vastgebonden aan de pergola.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.