Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

@ de "Virus link".. Bedankt voor je oplettendheid Frans, maar hier geeft m'n viruss canner (eset) geen melding.

Maar een korte samenvattig van die link: Tie wraps om je fietsbanden doen om zo meer grip te krijgen.

En het weer.. Winderig & Non-stop sneeuw. Wel weinig sneeuw te gelijk, en sneeuw wat alle kanten opwaait.

Geen gladheid tenminste, maar hier lag de afgelopen dagen dan ook bijna niks meer aan sneeuw of ijs

Hopelijk is het mogen ochtend een beetje te doen (niet te veel sneeuw), moet al om 8 uur op school zijn Half 7 op de fiets dus.. Of even lief m'n vader aankijken

Geplaatst:
Niks aant handje op die pagina.
Ik heb nog eens twee keer geprobeerd om die url te openen Frank maar Kaspersky voorkomt dat nog steeds. Heeft met fhishing te maken zo te zien. Maar goed... zou het onterecht zijn dan heb ik toch liever een programma dat misschien een keer onnodig alarm slaat dan software die als het nodig is een steekje laat vallen.

knipsel275041358703952.PNG

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:
  • Auteur

Beter safe than sorry

Geplaatst:

Ik heb ook een klacht.

Ik wilde vandaag na het broodbakken even naar de tuin om te kijken of ons paviljoen nog overeind staat.

Begint het potjandorie te sneeuwen en maar doorsneeuwen.

Het stopte pas toen we aan het eten waren en het donker was, hoewel echt donker is het nog steeds niet.

De lucht is nog steeds roze gekleurd dus er zit nog steeds sneeuw in de lucht.

Kl***tezooi ik wil zo graag naar de tuin, maar het weer laat het niet toe.

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

ik leef met je mee conny,voel het zelfde

Geplaatst:

Ja Jeanne,

Ik vond en vind sneeuw heel erg mooi.

Maar dan moet je echt niets te doen hebben.

Want dan is het echt HÉÉL VERVELEND

Maar aan de andere kant vriest mijn grond lekker kapot.

Ik heb begrepen dat dat heel goed is bij kleigrond.

Groetjes Conny.

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

ha ha Conny ieder nadeel heeft zijn voordeel,is een bekende uitspraak.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik wil helemaal niet klagen maar ik zie nergens een plek op het forum waar ik dit kwijt kan ..dus hier dan toch maar.

Ik heb een probleem met mijn posts en pb´s. Ik kan niet vinden hoe ik een post weer kan weghalen (er is er 1 dubbel geplaatst van mij in het topic moestuinseizoen.. ) Jorieke stuurde mij een PB met hulp, maar ik kan hier niet op antwoorden, hij `hangt`nu al uren in mijn outbox. Ook een gewone PB hangt in mijn outbox (dus geen reply-bericht) In "Help" staat: contact de beheerder, maar er staat niet bij hoe..

Geplaatst:

Even lekker zeuren: ik zie in de folder van de Lidl dat ze vanaf 11 febr aan aantal tuindingen in de aanbieding hebben, diverse soorten zaad, kweekbakje. Zie ik vanmorgen dat de Lidl bij mij in de buurt verbouwd wordt. Gesloten tot half maart. Grrrrr!!!!

Geplaatst:

Bol.com...

Je betaald 2 dingen in 1x, stond nergens duidelijk dat dat niet kon. Maar blijkbaar mocht dat niet, want dat levert verwarring op (of zijn hun juist lui?) Maar dan.. Ze annuleren eerst je betaling en dan een dag later gaan ze je als wanbetaler aanspreken omdat je nog niet betaald hebt.. Goh, wat raar dat je nog niet betaald hebt als ze net je betaling annuleren. Zucht.

Geplaatst:

Niet lui, maar vrijwel onmogelijk om dat boekhoudkundig goed te verwerken EN met de gebruikte systemen waarschijnlijk niet eens te koppelen aan de bestelling (denk bvb aan betalingskenmerk of een acceptgiro nummer), danwel jouw specifieke account. Helemaal zo gek niet dus, altijd netjes één voor één betalen

Geplaatst:

Hm, Ja daar zit nog wel een logica in.. Maar dan direct een mailtje sturen alsof iemand een wanbetaler is omdat je nog niet betaald hebt.. Dat is wel een beetje scheef Maar goed, dat zal wel door eindeloze automatisering komen

Geplaatst:

Ik ben bang van wel

Geplaatst:

mijn klacht voor deze keer:

de tuinkabouter is op vakantie...dus ik kan geen leuke zaadjes bij haar bestellen!

weet ze dan niet dat ze van mij helemaal niet op vakantie mág?

Geplaatst:

lijkt me iets voor de tuinkabouterpolitie...aaaadnl1do4aaaaaay04vq33201360396104.png

...hier ook een klacht gelukkig (was al een paar weken klachtenvrij ...zijn de net in trays gezaaide tuinbonen steeenhard bevroren in de schuur, wat te doen? Uithakken of wachten?

Geplaatst:

Al ruim 3 weken spit, ondanks toch pittige kuur pillen die vriendlief heeft voorgeschreven weinig verbetering! Ik wil gewoon rechtop kunnen staan en in de tuin kunnen werken arggg!

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Een schippie bal aanschaffen en daar oefeningen op maken en daar op ztten achter de computer.(fitnisball)

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Thea, heb zo'n fitnessbal al wel geprobeerd, ik ben erg lang dus de grootste is nog behelpen. Een harde rechte stoel voelt beter op dit moment

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

...hier ook een klacht gelukkig (was al een paar weken klachtenvrij ...zijn de net in trays gezaaide tuinbonen steeenhard bevroren in de schuur, wat te doen? Uithakken of wachten?

Ge neemt een bak goed en lekker bier, dus Belgisch bier, zet U naast de trays gezaaide tuinbonen, na diene bak leeg is zijde zo zat dat ge nie ver meer kunt lopen en die trays aanziet als een urinoir...........................en groeien dat die tuinbonen gaan doen

Geplaatst:

Is maat 75 cm ook te klein,mijn zoon is 192 die gebruik 75 cm.Om de spieren soepel te houden.Man liefs had er ook altijd spit tot dat hij kano ging varen,en dat zijn de zelfde bewegingen op de bol.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.