Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

Niemand verder iets te klagen?

Dan reageer ik nog even...

Dank voor de goede zorgen... Vandaag helemaal nix gedaan, alleen rust. Hou 't goed in de gaten. Geen hoofdpijn en de spierpijnen trekken ook weg. Het ribbetje blijft nog wat langer pijnlijk dus niet hoesten en niet normaal hardop lachen...

En on-topic... ik klaag dat ik niet naar de tuin mocht vandaag met dit mooie weer...

Geplaatst:

was de hele dag buiten maar kon niet naar de tuin, krijg ontwenningsverschijnselen

(dat zit zo: huis dochter 1 moest geschilderd aan de buitenkant)

Geplaatst:
Niemand verder iets te klagen?

Jawel, dat ik niks kan en mag doen in de tuin. Ik moet steeds wachten of er iemand is ( Lie voornamelijk) die wat voor me wilt doen.

Erny was je maar hier, dan konden we lekker roddelen over onze medeforummers

Vandaag helemaal nix gedaan, alleen rust.

Braaf!!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Kwispel kwispel...

Geplaatst:

Morgen dames hoe gaat het.

Zijn jullie met de laatste............rusttijd bezig?

Het gaat jullie goed,lekker in het oranje zonnetje zitten voor de vitamintjes,straks kan je weer alles aan>>>>>>>>>>>>>.....?

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Laten we hopen dat je gelijk hebt Thea..de laatste rusttijd. Daar zou ik op mijn knietjes voor danken.

Hier regen trouwens..ook dat nog

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik wou net gaan klagen dat ik al sinds gistermiddag wat in mijn oog heb. Kan niets vinden, en toch doet het zeer.

Vanmorgen heb ik er wat zalf in gedaan, maar dat hielp nog niet echt.

En ik wil dus net hier gaan klagen, en nu is het weer goed! Ik voel niets meer zitten. Poeh!

Geplaatst:

Wanneer houdt die akelige nachtvorst nou eens op!!!

Gek wordt ik ervan.

Vannacht weer -4 geweest hier.. Grrrrrr...

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:
Ik wou net gaan klagen dat ik al sinds gistermiddag wat in mijn oog heb. Kan niets vinden, en toch doet het zeer.

Vanmorgen heb ik er wat zalf in gedaan, maar dat hielp nog niet echt.

En ik wil dus net hier gaan klagen, en nu is het weer goed! Ik voel niets meer zitten. Poeh!

Was het misschien een zandkorreltje,met het stuivend zand van de laatste dagen?

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Ik klaag over mezelf.

Blij met mijn nieuwe paarse autootje dacht ik vandaag, ik ga de auto laten wassen. Nieuw, dus dan mag hij even door de wasstraat. In tegenstelling tot de oude auto - die vandaag opgehaald zou worden voor de sloop, maar ze dat totaal vergeten waren. Leuk, nu dubbele kosten tot volgende week - heeft de nieuwe geen afnaambare antenne en zet ik de auto zonder nadenken zo hop in de autowas.

Krak, antenne eraf. Nog wel redelijk radio-ontvangst

Geplaatst:

Tja... en toen was ie dus niet nieuw meer... Maar wel nog steeds mooi paars...

Geplaatst:

Ik ga proberen het afgebroken stuk uit het schroefdraad te pulken, kan er misschien een andere antenne op

Geplaatst:

Hoi Sovreze,

Ik was bang dat het PAARS er afgewassen was.

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:
Ik ga proberen het afgebroken stuk uit het schroefdraad te pulken, kan er misschien een andere antenne op

Gaatje in boren, ander stukje metaldraad met superlijm (liefst gel) erin lijmen voorzichtig en voorzichtig eruit draaien, voilá....

MVG

Danuta

Geplaatst:

een paar weken niks gedaan omdat we op reis waren naar brazilie.

Vandaag eindelijk een beetje meer energie.

Was in de voortuin bezig om 5 van die grote grind tegels neer te leggen voor een eventueel bankje.

Komt een voorbijganger met de opmerking dat er eigenlijk zand onder hoort...

Tja dat weet ik want de tegels liggen niet helemaal super maar er zit geen wibbeling in en we moeten het nu eenmaal doen met de benodigdheden die we hebben. En ik als huisvrouw die het alleen doet in de tuin was best trots... Zo balen dat ik sommige dingen te persoonlijk opvat

Geplaatst:

Oh, maar dat maakt toch weinig uit Ilse.

Je kunt moeilijk doen en het 'volgens de regels' doen door 10 cm af te graven, geld te spenderen aan witzand, dat weer verslepen van hot naar her (met de auto waarschijnlijk) en een uur bezig zijn met egaliseren en weetikhetallemaal maar met een goede dichte grond en wat hard slaan en hupsen op de tegels liggen ze ook prima hoor. Is meer mooi met witzand dan praktisch, je bent uiteindelijk net zoveel energie kwijt zónder maar het kost mét wel meer geld.

Hier ligt ons pad na 3 jaar en behoorlijk wat regen nog steeds goed, zonder gewiebel of lelijk hoogteverschil, en die tegels (zowel bakstenen, als 30x30 en 60x60 stenen) liggen ook gewoon direct op de kleigrond

Daarbij, als ik een tegel optil die hier op de kleigrond ligt vind ik tientallen wormen, pissebedden en beestjes. Als een tegel waar witzand onder ligt optil, zit er geen leven onder. Klein bijkomend voordeeltje.

Geplaatst:

dat is waar! Thanks!!

Ik heb er een worteldoek onder gelegd zodat ik op dat stukje niet zoveel onkruid hoop te hebben.

Heel me handen doen nog zeer van de tegels tillen pfff.

Zolang we er straks misschien maar een bankje kunnen neerzetten om lekker te kunnen zitten

Geplaatst:

Erny, sterkte! Ik voel met je mee, ik heb na net genezen van 3 gekneusde ribben, vorige week mijn vierde gekneusd met het proberen op zijn plaats duwen van de caravan, ik kan haast niets meer doen nu met de rechterkant van mijn lijf, heel frustrerend.

Sjeempie, ik had echt zonet nog iets te klagen, daarom kwam ik op dit topic, maar nu opeens plotsklaps weet ik het niet meer, het valt blijkbaar wel mee... nah! Sorry, ik kom er nog wel weer op

Geplaatst:

Ik kan het draadje "welke plant is dit" niet vinden. Ben al een kwartier aan het zoeken. Het begint al met de zoekfunctie die het woord "welke" niet kent. En nu liggen alle tuiniers te rusten na een zware tuindag, dus ik zal het draadje wel niet vinden en al helemaal niet welk plantje het nou is.

Geplaatst:

@huubvg het is identificatie: wat voor plant, struik, boom is dit (in tuinvragen) - ik weet even niet hoe ik handig een linkje kan maken

Ben benieuwd wat je gevonden hebt

Geplaatst:

heel stom, wilde de keukendeur op slot doen,begon in mijn snelheid naar boven,sloeg mijn hand tegen de klink, heel raar werd gelijk blauw,en pijn maar ja,niet klagen maar dragen

Geplaatst:

Ooo, wat toch een pech gevallen weer! Rustig aan Jeanne!

Nanda:

Ach ja natuurlijk, ik zal proberen het te onthouden. En anders gewoon een nieuw bericht, zoals ik net gedaan heb... > https://www.moestuinforum.nl/topic/8344-welke-lookachtige-is-dit/

Gewoon bij de kruiden, geen probleem lijkt me.

Geplaatst:

Ga ik zeker doen Huub,dank je.

Geplaatst:

@Huub,

Bedoel je deze draad misschien?

Welterusten, RvO

Geplaatst:

Ja die bedoelde ik...

Zeg RvO, ik had je een PB gestuurd dat er sleutels van - waarschijnlijk - jou in mijn auto lagen na de MTF dag, maar je reageerde niet? Geen 2 sleutels kwijt?

Ja welterusten ook.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.