Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:
Even iets ouds omhoog halen. Ik was gewoon bij de Dirk van den Broek deze week, in Amsterdam, en hun schappen staan (weer) vol met pcd-pindakaas! terug van weggeweest. Zal elders ook wel zo zijn neem ik aan?

Hoi Piroska, ik heb ergens in April ofzo die PCD-pindakaas voor Huub bij de Bas v/d Heiden gescoord.

Die twee zaken horen bij hetzelfde concern, Dirk, Bas en Digros.

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

Dat geloof ik graag Piroska.

Maar drie maal is scheepsrecht.

Geplaatst:

Ja dat is inderdaad 1 concern maar toch kon ik hem niet bij Dirk krijgen in het voorjaar...weird.

3maal is scheepsrecht, nou, dat hoop ik ook, heb er zat van, gelukkig is het jaar bijna om, wat een K* jaar!

Geplaatst:

2013 he? Beterschap in ieder geval piroska en jootje!

En iedereen sowieso sterkte met het bezoeken van de AH...

Geplaatst:

wat is dat in vredesnaam voor magische pindakaas waar jullie het over hebben?

Geplaatst:

Koop maar een potje en je wil nooit meer iets anders.

Volgens Huub, Piroska en Appelvrouw.

Niet volgens mij want ik hou niet van pindakaas.

Geplaatst:

PCD is (Was?) de lekkerste. Ik heb ze al jaren niet meer gehad helaas..in het Gooi heb ik ze de laatste keer niet gevonden. Dank voor de Dirk-tip, als ik tijd heb ga ik daar eens kijken...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Zo het kom weer met bakken uit de lucht vallen hier, hoop dat het over een dikke anderhalf uur droog is want heb een afspraak bij de huisarts pfff en das zeker een dik half uur fietsen en met rugklachten zal dat wel langer gaan duren

Geplaatst:

sterkte Evelien! Het is inderdaad chagerijnig weer ,niet koud, wel mottig,maar niet dat het

met bakken uit de hemel komt(heb je dus niks aan ), glibberig

bah . Ik ga vanmiddag maar wat leuks doen (denk ik )

Geplaatst:
PCD is (Was?) de lekkerste. Ik heb ze al jaren niet meer gehad helaas..in het Gooi heb ik ze de laatste keer niet gevonden. Dank voor de Dirk-tip, als ik tijd heb ga ik daar eens kijken...

maar wat is er anders aan dan aan andere pindakaas? Want pindakaas is (als je tenminste geen calve of amerikaanse prut neemt) echt niks anders dan gemalen pinda's. Zo veel verschil kan daar toch niet in zitten?

Geplaatst:

tja. als mensen nu eens bedenken waarom ze een light product kopen...

ipv een light product kan je ook iets minder van het originele product nemen. meestal een stuk lekkerder en gezonder.

Geplaatst:

Geweldig artikel. En mooi te lezen dat mijn favoriete bio-pindakaas Horizon prima wordt bevonden. Ik vind het wel aan de prijs die bio-pindakaas....dat moet je er wel steeds bijnemen.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

net even de pot ah pindakaas erbij gepakt en inderdaad.... transvet. Toch maar eens die PDC proberen binnenkort!

Geplaatst:

Dat transvet e.d. is voor het gezonde keuze logo(klavertje). Zowel calve als pcd waren ooit schoon. Tot dat stomme logo kwam. En moest e.e.a. worden aangepast om dat het te gezond was zeg maar . Er moest dus troep in om aan de norm te voldoen. Bahbahbah.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Wat idioot, transvet is nou juist de enige vetvorm waarvan WEL onomstotelijk bewezen is dat het slecht is voor de gezondheid!

Geplaatst:

ja maar, dan kan je dus niet het grote geld pakken.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Domme klacht misschien, maar waarom is al die kerstzooi zo duur? En waarom vind ik alles zo leuk? Was net in het tuincentrum hier in het dorp, zulke mooie leuke dingen gezien........zucht! Ik wil eigenlijk alles!

Geplaatst:

omdat er genoeg mensen zijn die zoveel voor kerstspullen willen betalen.

geduld hebben en wachten tot de opruiming. dan heb je leuks voor volgend jaar

Geplaatst:
En waarom vind ik alles zo leuk?

Omdat het glimt , schitterd, kaarslicht, bling bling, goud ( of zilver ) ( of allebei ) fluweel, warm, lekker ruikt etc.

Ik ben een fanaat ! Wie opent straks een topic na Sinterklaas met een wedstrijd : "wie heeft de mooiste kerstboom " ??

Geplaatst:

jeetje...hoezo kopen...........

ik heb al vanaf begin jaren 70 een gouden boom

oke met een klein vleugje rood

maar daar gaan we toch geen wedstrijd over doen,hé [meteen klagen om OT te blijven ]

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Woehaaa....Bit! Wat heerlijk dat jij ook fanaat bent! De mooiste boom zal ik niet hebben, maar heb wel veel kerstzooi! Wij moeten hier echt oppassen dat het geen kermis word. ben ook gek op lichies.....buiten..binnen....en kerstmannen! Ooooohh....en sneeuwpoppen.....vind ik ook zo leuk! Eigenlijk vind ik rendieren en hertjes ook leuk.....maar ja, waar laat ik alles?

En dan de ballen voor in de boom, oohh...zulke mooie gezien net....maar om nou 8.95 voor een bal uit te geven. Ik zou wel elke keer alles nieuw willen hebben in de boom, maar dat doe ik niet hoor, kan nu kiezen tussen een gekleurde boom, een boom in bruin en oranje tinten....of iets van bordeauxrood met goud....oohh....en ik heb nog van alles in blauw liggen......maar dat ga ik dus echt niet meer gebruiken...is uit een ver verleden.

Maar goed, gelukkig vind vind mijn verkering het net zo leuk als ik. We zeiden net al tegen elkaar, als we toch ooit een keer een flink bedrag winnen, gaan we voor een keer helemaal uit ons dak met Kerst!

Nou...je merkt het al.....ga helemaal los als het over Kerst gaat!

Geplaatst:

Jo Jootje

Geplaatst:

oh my g..! ben ik blij dat ik geen overbuurvrouw van jootje ben...........

maar het filmpje is erg funny!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.