Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin #2

Featured Replies

Geplaatst:

Neenee je begrijpt me verkeerd Huub..ik borduurde even verder op deze tekst van Bit:

Dát is nou het leuke van de babbeltuin Noooooit off-topic ! Pááágináás lang gefeliciteeeerd ! ( en och en ahhh's ik heb pijn in mijn grote teen; of ons konijn is overleden en ik kan alwéér niet slapen )

Met:

Of ik was jarig en wens niet gefeliciteerd te worden...

..mijn verjaardag komt nog en ik ben gek op felicitaties en nog gekker op kadootjes

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik snap 'm vrouw Appel! Nog niet gefeliciteerd dan maar, en als het zover is dan hoor je weer van me...

Geplaatst:

voor alle jarigen, onjarigen, bijna-jarigen, nog lang niet-jarigen en jarigen-feliciteerders: PIEEEEEEEE! Hmmmpieee.....

1656204_10152284380916967_1971147324_n.jpg

Geplaatst:

mooie taarten Mijke, zonde om op te eten

Geplaatst:

je vergeet nog de overjarige-moeders-van jarigen.... m'n oudste was jarig... en die had me voor eeuwig moeder gemaakt met zijn geboorte, dus mijn moederschap was jarig... kan óók nog die variant... ha, ha.....

Geplaatst:

Het is toch ongekend zeg....9 maart en al diverse meiden en jongens op ons complex die in korte broek een ijsje kwamen kopen.

En ik , ik stond binnen vandaag want ik had bardienst tijdens het darten.

Maar een prachtig mooie dag was het in elk geval!

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

(Connie, vanwege de huidskleur van die pompoen op je avatar, die je daar op tafel legt en misschien ook vanwege de vorm, is het net of je een kale kop van iemand daar beet hebt. Maar ik kijk teveel horrorfilms misschien...)

Geplaatst:

Hoera, onze buurttuin heeft een site! Die heb ik even in elkaar geflanst. Hij is natuurlijk nog lang niet af (wanneer is een site ooit af?) maar het belangrijkste staat er al wel in ieder geval. Voor de geinteresseerden: http://geldersees.wordpress.com/

Geplaatst:

Leuk gemaakt, leest lekker soepel.

(1 tikfoutje: laatste alinea, 1e zin van onderdeel Icoonproject staat "ivoonproject)

Geplaatst:
Het is toch ongekend zeg....9 maart en al diverse meiden en jongens op ons complex die in korte broek een ijsje kwamen kopen.

En ik , ik stond binnen vandaag want ik had bardienst tijdens het darten.

Maar een prachtig mooie dag was het in elk geval!

Ik zie meisjes met spaghettibandjes, jongens in korte broek... en mensen met een winterjas en een muts op

Geplaatst:

Groepjes mensen die 's avonds gezellig in het gras in het park zitten terwijl de temperatuur toch echt al weer gedaald was naar 7 graden...

Geplaatst:

weet iemand hoe dat stevige, licht golvende plastic op rol heet dat mensen vaak gebruiken om gazon of bloemborders mee af te zetten? Ik weet zeker dat ik het eerder op de site van tuinland heb staan maar ik zoek me het gompes, en de zoekterm 'plastic spul ofzo' levert ook weinig op

Geplaatst:

heb gezocht op border afrastering

zoiets?

border66511394643297.JPG

ik zoek nog ff verder naar dat golfplaatspul...

Geplaatst:

Niet echt een feestelijke aangelegenheid, maar ik ben ontzettend trots dat mijn zoontje van drie deze morgen heel enthousiast naar me toe kwam om te melden dat de zaadjes zijn opgekomen En deze avond wandelden we in de tuin, en stelde hij bij elke fruitstruik vragen wat er op gaat komen. Ik denk dat ik de microbe heb doorgegeven

Geplaatst:

Leuk zo'n moestuinier in spe

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Jaaaaa Erny dat inderdaad! Thanks! \o/

Geplaatst:

Ik zag dat ook bij moestuin gerelateerde uitzendingentopic. Weet je nog dat ze hier een moes-tuinierder zochten voor Maarten? Om zijn werk te doen? Ik ben benieuwd wie het uiteindelijk heeft gedaan..vast niet een van ons. Of toch Bit + een van zijn hoveniers?

Geplaatst:

serieus, Maarten tuiniert niet zelf?

Geplaatst:

@Mijke, niet in dit programma dan(of het bij hem thuis ook door een ander gebeuren zou ?). Jij had ook deze moes kunnen runnen en dan even uit beeld gaan voor Maarten .

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Jawel, hij moestuiniert, maar voor de serie wilden ze iemand die voor hem de boel in orde hield..zodat het er strak genoeg uit zou zien. Iemand die op de achtergrond zal blijven..want het is Maartens tuintje

Geplaatst:

Op de belg hebben ze ook een moestuin programma Groenland en sorry Maarten maar die vent ziet er leuker uit!

Geplaatst:

hm, ik vind het dan wel weer bijzonder dat iemand met een dergelijke staat van dienst als maarten het hart zonder pardon wordt uitgeserveerd omdat ie er niet leuk genoeg uit zou zien

Geplaatst:

Maarten64401395239160.jpg

groenlandbartel94021395239813.jpg

Dit zegt genoeg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.