Geplaatst: 23 februari 201511 j Beterschap, goed druppelen is belangrijk. Ik had druppels en zalf.Voelde de hechtingen goed en later jeuken, waren er meer dan besproken. De narcose was geweldig, had voor en na op de klok gekeken. En had moment van infus inspuiten gezien, maar was meteen weg geen tellen niets mogelijk.
Geplaatst: 23 februari 201511 j wow Nynke wat spannend, ik hoop dat je binnenkort weer helemaal kan zien. Wat voor sterkte had je voor je operatie?
Geplaatst: 24 februari 201511 j Ik had links -7,75 en rechts -0,25 met een grote cilinder. Net voor controle geweest en rechts is mijn zicht nu 100% en links 80%. Dat kan de komende maanden nog veranderen. Ik heb nu helemaal nergens last meer van, moet nog wel een weekje druppelen met antibacteriele druppels en wel een paar maanden met neptranen. Ik ben super tevreden !!!!!!!
Geplaatst: 24 februari 201511 j Het gaat dus al de goede kant op en dat is goed om te horen.Nu hopen dat die 80% ook 100% wordt!
Geplaatst: 24 februari 201511 j Beterschap voor een goede zicht, bij mij was dat andersom met de % zicht vermindering
Geplaatst: 28 februari 201511 j Straks om 12 uur bij de karwei een moestuinbak maken samen met man en dochter. Een leuk uitstapje en nog lekker bezig ook voor de tuin
Geplaatst: 28 februari 201511 j Wij om 10:00 uur Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 28 februari 201511 j Eventjes creatief bezig geweest Simpel, natuurlijk en modern: 1. Bekleed de randen van een glazen bak/pot met mos.2. Vul hem met aarde en (bijna) bloeiende bloembollen; doe dit met beleid, zodat je mos niet vies wordt.3. Druk het geheel goed aan, zodat er geen bloemen omvallen zodra ze topzwaar zijn.4. Dek de bovenkant af met stukjes mos. Resultaat: Weer eens wat anders dan een standaard bloempotje Let op dat de aarde niet te vochtig is. Het glas zou rondom het mos dan kunnen gaan condenseren, waardoor het er minder uit zal zien. > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 4 maart 201511 j Yeej! M'n voorstel om in april bij onze Intratuin vestiging een thema weekend m.b.t. de eetbare tuin te organiseren is goed gekeurd > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 7 maart 201511 j Huubvg VAN HARTE MET JE VERJAARDAG!!Hopelijk heb je vandaag een leuke en gezellige dag! Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 7 maart 201511 j Dankjewel Loraine, heel attent! De zon komt er nu net door, heb net ontbijtje op en ga zo lekker buiten aan het werk in mijn te kleine rijtjeshuistuintje...
Geplaatst: 7 maart 201511 j Gefeliciteerd jarige job Huib, maak er een zonnige dag van en laat de taart en anderen hapjes smaken.
Geplaatst: 7 maart 201511 j Dankjewel Loraine, heel attent! De zon komt er nu net door, heb net ontbijtje op en ga zo lekker buiten aan het werk in mijn te kleine rijtjeshuistuintje... Hoi huub Gefeliciteerd je hebt er een mooie dag bij om lekker van je tuin te genieten
Geplaatst: 7 maart 201511 j Van harte Huub! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 7 maart 201511 j Dank jullie wel!Voortuin is er al klaar voor, heb in dat zonnige hoekje al koffie met wat lekkers gehad.
Geplaatst: 7 maart 201511 j Dankjewel Loraine, heel attent! De zon komt er nu net door, heb net ontbijtje op en ga zo lekker buiten aan het werk in mijn te kleine rijtjeshuistuintje... nieuwe tuin vragen voor je verjaardag? gefeliciteerd:
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.