Geplaatst: 7 oktober 20169 j Iemand een goed idee? ik was het helemaal zat met inkt, dus gisteren de knoop maar door gehakt en mijn vrouw verwent met een laser printerdeze goed idee, maar waarschijnlijk niet het antwoord waar je op wacht gr Adriaan moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 7 oktober 20169 j wel mooie afdrukjes moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 7 oktober 20169 j Ja, heel leuk hoor, maar waarom zet je dat niet in het jubelforum ofzo? Je verpest mijn vraag, zoals je zelf ook al bedacht hebt "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 7 oktober 20169 j Hoi Speets, Ik weet je hebt een ander merk printer, maar in dit stukje staan diverse tips die ....wie weet.... uitkomst brengen https://www.123inkt.nl/downloads/tips.html moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 8 oktober 20169 j Barack Obama brouwt zijn eigen bier ,,,En Michelle Obama heeft een moestuintje. Jetta Klijnsma zal nu beseffen dat het hebben van een moestuintje ook kosten met zich meebrengt: De Amerikaanse first lady heeft het zachte Washingtonse najaarsweer aangegrepen om de laatste wijzigingen door te brengen in haar wereldberoemde moestuin bij het Witte Huis. Voor de winter zijn intrede doet, en voor ze in januari uit de ambtswoning moet verhuizen, heeft Michelle Obama deze week nog wat blijvende veranderingen doorgevoerd in de tuinOm haar opvolger Bill Clinton of Melania Trump te helpen maakte Michelle Obama bekend dat er 2,5 miljoen dollar aan privédonaties beschikbaar is voor toekomstig onderhoud.Bron: Volkskrant Privédonaties voor mijn moestuintje graag via PB. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 8 oktober 20169 j Dat is voor vier jaar he? Daarna stelt ze zichzelf kandidaat voor het presidentschap omdat ze de tuin terug wil.
Geplaatst: 8 oktober 20169 j Ja, heel leuk hoor, maar waarom zet je dat niet in het jubelforum ofzo? Je verpest mijn vraag, zoals je zelf ook al bedacht hebt Nou Speets dat is onaardig van je.....en het is niet eens off-topic. Het past prima in een Babbeltuin. Ennuh baaythewaay die printer geeft supergave kleuren. Vind het wel heel veeel printer voor een huis tuin en keuken ding https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 8 oktober 20169 j Nou Speets dat is onaardig van je.....en het is niet eens off-topic. Het past prima in een Babbeltuin. moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 9 oktober 20169 j Ik zou bij dit soort hardnekkige printerproblemen hetzelfde doen als paddenstoelengek; een nieuwe printer kopen. Jaren geleden had ik ook zoiets (strepen op de prints, ondanks reiniging en nieuwe cartridges) en heb destijds een vriend gebeld die in die business zat. Ook hij had er nog naar gekeken, maar kon niet meer dan ik doen. Kortom, wij hebben toen een nieuwe printer gekocht. Wel een inktjetprinter, een laserprinter hoef ik niet meer (die hebben wij ook nog ergens staan, maar toners zijn na verloop van tijd lastig meer te krijgen voor oudere modellen). Mocht je na het reinigen, nieuwe inkt en eventueel opnieuw installeren nog steeds dezelfde problemen hebben, dan is waarschijnlijk een printkop kapot en of je die kunt maken, geen idee? De reparatiekosten zullen hoogstwaarschijnlijk duurder uitvallen dan een nieuwe printer kopen.
Geplaatst: 9 oktober 20169 j Enkele maanden geleden ook problemen gehad met één cartridge, toevallig ook Magenta, van mijn Brother inkjet.Het was huismerk van 123-inkt en heb contact opgenomen. Ze hebben me (gratis) een nieuwe gestuurd en het probleem was verholpen. Topservice van die gasten en altijd scherp geprijsd (ik heb geen aandelen ) 10 oktober 20169 j aangepast door Gast
Geplaatst: 10 oktober 20169 j Printermalheur Ik heb een Canon met gescheiden cartridges.Nu komt de magenta komt niet meer door. Hij trekt geen strepen: er komt helemaal geen rood meer door.Het cartridgelichtje brandt, de PC zegt dat 'ie vol zit en ik heb het plakkertje eraf gehaald Ook de cartridge vervangen, maar dat hielp evenmin.Heb hem 2x gereinigd, maar daar wordt het ook al niet anders van. Iemand een goed idee? Per printermerk is het anders, maar je kan kijken of je in het menu iets van 'printkop reinigen' tegen komt.Als je die 1 a tweemaal doet, zou het beter moet worden. Is het kopje van de magenta toevallig niet erg vervuild? Je kunt deze dan met een droog vel keukenrol even schoonvegen en opnieuw de reiniging doen in de printer.
Geplaatst: 10 oktober 20169 j Ja, dat reinigingsprogrammaatje had ik dus al een paar keer gedraaid, maar dat hielp niet 123inkt is inderdaad een goeie shop. Ik heb ze deze keer bij de inktpatroonshop besteld en kreeg van hen ook meteen een nieuwe toegestuurd. Volgens Canon is het een hardwareprobleem en kan ik daar zelf niets aan doen. Ze boden korting aan als ik een nieuwe bestel, in ruil voor mijn gegevens. Ja hoor ...Slecht dat ze niets zeiden over het extern reinigen van de printkoppen. O nee, dat heet handel Ik ben consuminderaar en kringloper en verzet me tegen de wegwerpmaatschappij. Ik probeer altijd alles eerst te repareren. En vaak lukt dat ook wel.Dus de printkop eruit gesloopt en in een lauw badje aquadest gezet. Het ding is 10 jaar oud dus de boel kan best dichtgeslibt zijn. Daarna een alcoholbadje, weer een dieptereinigingsprogramma, maar het helpt allemaal niets. Helaas: dan wordt het toch een nieuwe printer. Ik dacht over een laserprinter, dus bedankt voor de tip, Flup. "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 10 oktober 20169 j Ik ben consuminderaar en kringloper en verzet me tegen de wegwerpmaatschappij. Wauw, die term heb ik lang niet meer gehoord.
Geplaatst: 10 oktober 20169 j Helaas: dan wordt het toch een nieuwe printer. Ik dacht over een laserprinter, dus bedankt voor de tip, Flup. een laserprinter hoef ik niet meer (die hebben wij ook nog ergens staan, maar toners zijn na verloop van tijd lastig meer te krijgen voor oudere modellen). ??? moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 11 oktober 20169 j Toch nog even vermelden: ook inktknaller heeft een zeer behulpzame site. "Lukt het niet om het probleem zelf op te lossen neem dan contact op met ons, ook als u niet de cartridges of toners bij ons heeft gekocht. Wij helpen u graag!!!!! Stuur een mail naar [email protected]".Ze hebben een lijst probleemprinters, en nog een en ander. Ook de Consumentenbond doet tests voor printers en cartridges, maar dan moet je lid zijn/worden.En natuurlijk tweakers, en zo zijn er nog wel meer. "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 11 oktober 20169 j Eerlijk gezegd kun je nu nog steeds toners krijgen van Hp printers van '96/'97..Dus het mag allemaal niet echt een probleem zijn met laserprinters, mits van grote merken uiteraard..
Geplaatst: 11 oktober 20169 j Dat geldt misschien voor de bekende merken en types laserprinter, maar niet voor het model wat wij hebben (en nog een aantal jaren jonger is ook). Ik vind het zonde om iets nieuw te moeten kopen, terwijl het oude nog werkt. De laserprinter doet het nog prima en in noodgevallen gebruiken wij die ook nog, maar wij hebben toch maar een inktjetprinter gekocht, omdat het destijds al zeer lastig was om toners voor dit model te kopen. Het voordeel van een inktjetprinter is ook nog dat je er niet direct cartridges van het merk zelf in hoeft te doen, dat moet wel bij een laserprinter. Van laserprinters bestaan dacht ik geen compatibele 3th party-toners.
Geplaatst: 14 oktober 20169 j Wel erg vervelend als ze niet meer leverbaar zijn. Ook al eens rondgekeken bij diverse buitenlandse bedrijven (ook via Ebay)? Maar er zijn tegenwoordig juist heel veel compatible toners van 3rd-parties.. Bedrijven zoals 123inkt.nl bijvoorbeeld verkopen ze ook.Dit komt omdat laserprinters erg in opmars zijn gekomen bij consumenten. Zelf koop ik altijd compatible toners, want je print er gewoonweg net zoveel of zelfs meer mee.
Geplaatst: 14 oktober 20169 j Van laserprinters bestaan dacht ik geen compatibele 3th party-toners. zekers wel, gelukkig maar want je bespaard er fiks mee.wat het nog goedkoper maakt is het zelf vullen van de toner en eventueel de chip vervangen. helaas heb ik hier minder goede ervaringen mee gr Adriaan moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 14 oktober 20169 j Ah, dat wist ik niet, bedankt. Als wij een toner nodig hebben, bestellen wij dat inderdaad via internet. Niet 123-inkt, want die heeft dit model toner nooit gehad, maar net waar de toner te vinden is.
Geplaatst: 21 oktober 20169 j Goede actie van de Friese bloemkooltelers: http://nos.nl/artikel/2138872-boeren-in-friesland-niks-mis-met-gele-bloemkool.html
Geplaatst: 21 oktober 20169 j Goed voor piccalilly die moet toch geel worden, alleen een beetje te ver weg om er enkele te gaan halen.
Geplaatst: 24 oktober 20169 j Ik ben al jaren ontevreden over mijn blog en heb eindelijk de knoop doorgehakt om mijn recepten over te zetten naar Blogger. Dat zal een flinke tijd duren want ik heb er heel wat op staan. De stukjes over Frankrijk en andere losvast geschrijf laat ik er voorlopig op, dat breng ik misschien later ergens anders onder.Ik wil de recepten per seizoen naar dit nw blog brengen en ben dus nu bezig met de kweeperen, mispels, appels.Neem er eens een kijkje als je wilt ( zie onderschrift) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.