Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin #2

Featured Replies

Geplaatst:

Vandaag een Kerststol gebakken..de eerste in mijn leven. Het ding is vrij plat, maar smaakt uitstekend..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Pfoeeee ik ben echt geen alcohol gewend hoor! Net ff een receptje uit mn nieuwe kookboek getest of het wat was voor kerst; scheutje whiskey, schijfje citroen, een kruidnagel en 2 scheppen suiker. Kokend water opgieten en drinken maar! 't Kopje is nog niet half op en ik voel em al hangen

Geplaatst:

uh...wat voel je hangen?

Geplaatst:

uhhh... das een uitdrukking. Als je de alcohol voelt dan zeg je dat je hem al voelt hangen.

Geplaatst:

Komt vast van hangover

Geplaatst:

ik had een lever gekocht van een Schotse hooglander, het ding woog 11 kilo ongeveer 2 kilootjes liggen nu in plakjes op de droogmachine, de rest is in porties ingevroren. Ik had ook nog een paar kilo runderlong in de vriezer liggen, daar heb ik ook 4 droogschijven mee gevuld. De rest ook weer in de vriezer gedaan.

Mijn wolfjes zijn weer blij met me en niet uit de keuken weg te slaan

Geplaatst:

Wolfjes? Eet je de lever niet lekker zelf op?

Geplaatst:

hey appelvrouw, je pompoen heeft een kerstmuts! Ik dacht heel even dat ik te veel van de whiskey had gesnoept

Geplaatst:

Popke nathals!! (blijft leuk dat grunns woordenboek)

Maf dat ze dat niet kennen trouwens... "ik voel 'm al hangen"...

Enne... wat ik nou mis in dat berichtje is of het brouwsel ook lékker was...??

Geplaatst:

Het was HEERLIJK! Ik ga er zo nog een maken denk ik

Geplaatst:

En zo komt Mijke de winter wel door...

Geplaatst:

Het is toch: 'je voelt de bui al aankomen' en 'je hebt 'm hangen'?

Je voelt 'm denk ik niet hangen als je een flink stuk in je kraag hebt, dan voel je bijna niets meer.... Waarschijnlijk doelt 'hangen' op de onderlip en/of de tong. Mensen die ladderzat zijn hebben de mond open 'hangen'. Of gaat er nu iemand wikiën en vertelt er het fijne van?

Drink en geniet met je maatjes!

Geplaatst:

kijk, daarom voelde ik em al hangen, ik had em namelijk nog niet hangen, maar ik voelde de nabijheid van het hangen, snappie?

Geplaatst:

Psies! Goed uitgelegd ook!!

Geplaatst:

Goed nou dan heb ik nu dus de bui.

Geplaatst:

Wil je er over praten HuubvG Mag ook via pb

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

... niet helpen a.u.b... alleen is het al moeilijk genoeg...

Geplaatst:

Oke ga dan hier maar even naar luisteren mogenlijk vrolijk je daar ook niet van op dan .. ? of wel.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

dacht het nie

Geplaatst:

Wil je dat NOOIT meer doen Stan! (die link)

Geplaatst:
Oke ga dan hier maar even naar luisteren mogenlijk vrolijk je daar ook niet van op dan .. ? of wel.

Geplaatst:

T'is wel erg makkelijk van de Babbeltuin de anti-stan tuin te maken pfff wat een boze gezichten. Ik gaf al aan dat je er mogenlijk niet vrolijker van zou worden en ik heb ook niet gezegt dat iedereen die link moest gaan volgen

mogenlijk vrolijk je daar ook niet van op dan .. ? of wel.

So don't blame me ... (Jij wou weten wat ik in de link had staan)

Geplaatst:

Hiehihihie

Geplaatst:

Oh dus jij bent niet verantwoordelijk voor wat je ons aandeed? Ik was nog liever gerickrolled!

Geplaatst:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.