Geplaatst: 20 december 201312 j Vandaag een Kerststol gebakken..de eerste in mijn leven. Het ding is vrij plat, maar smaakt uitstekend.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 22 december 201312 j Pfoeeee ik ben echt geen alcohol gewend hoor! Net ff een receptje uit mn nieuwe kookboek getest of het wat was voor kerst; scheutje whiskey, schijfje citroen, een kruidnagel en 2 scheppen suiker. Kokend water opgieten en drinken maar! 't Kopje is nog niet half op en ik voel em al hangen
Geplaatst: 23 december 201312 j uhhh... das een uitdrukking. Als je de alcohol voelt dan zeg je dat je hem al voelt hangen.
Geplaatst: 23 december 201312 j ik had een lever gekocht van een Schotse hooglander, het ding woog 11 kilo ongeveer 2 kilootjes liggen nu in plakjes op de droogmachine, de rest is in porties ingevroren. Ik had ook nog een paar kilo runderlong in de vriezer liggen, daar heb ik ook 4 droogschijven mee gevuld. De rest ook weer in de vriezer gedaan. Mijn wolfjes zijn weer blij met me en niet uit de keuken weg te slaan
Geplaatst: 23 december 201312 j Wolfjes? Eet je de lever niet lekker zelf op? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 december 201312 j hey appelvrouw, je pompoen heeft een kerstmuts! Ik dacht heel even dat ik te veel van de whiskey had gesnoept
Geplaatst: 23 december 201312 j Popke nathals!! (blijft leuk dat grunns woordenboek)Maf dat ze dat niet kennen trouwens... "ik voel 'm al hangen"... Enne... wat ik nou mis in dat berichtje is of het brouwsel ook lékker was...??
Geplaatst: 23 december 201312 j Het is toch: 'je voelt de bui al aankomen' en 'je hebt 'm hangen'?Je voelt 'm denk ik niet hangen als je een flink stuk in je kraag hebt, dan voel je bijna niets meer.... Waarschijnlijk doelt 'hangen' op de onderlip en/of de tong. Mensen die ladderzat zijn hebben de mond open 'hangen'. Of gaat er nu iemand wikiën en vertelt er het fijne van? Drink en geniet met je maatjes!
Geplaatst: 23 december 201312 j kijk, daarom voelde ik em al hangen, ik had em namelijk nog niet hangen, maar ik voelde de nabijheid van het hangen, snappie?
Geplaatst: 23 december 201312 j Wil je er over praten HuubvG Mag ook via pb Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 23 december 201312 j Oke ga dan hier maar even naar luisteren mogenlijk vrolijk je daar ook niet van op dan .. ? of wel. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 23 december 201312 j Oke ga dan hier maar even naar luisteren mogenlijk vrolijk je daar ook niet van op dan .. ? of wel.
Geplaatst: 23 december 201312 j T'is wel erg makkelijk van de Babbeltuin de anti-stan tuin te maken pfff wat een boze gezichten. Ik gaf al aan dat je er mogenlijk niet vrolijker van zou worden en ik heb ook niet gezegt dat iedereen die link moest gaan volgen mogenlijk vrolijk je daar ook niet van op dan .. ? of wel. So don't blame me ... (Jij wou weten wat ik in de link had staan) Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 23 december 201312 j Oh dus jij bent niet verantwoordelijk voor wat je ons aandeed? Ik was nog liever gerickrolled!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.