Geplaatst: 3 mei 201510 j Leuke link! Ik ben al blij als ik normale tomaten aan mijn planten krijg Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 3 mei 201510 j Ik heb uit de VS zaden van de garden leader monster tomaat meegenomen. Deze zouden een gemiddeld gewicht van 500gr+ moeten hebben.. Dus ben heel benieuwd! Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 3 mei 201510 j Cool, monster tomaten net 7 uur aan een stuk in de tuin gewerkt nu zie ik toch al wat ik gedaan heb maar het blijft altijd zo weinig lijken De tuinbank is getest en goed bevonden door de buurman .
Geplaatst: 3 mei 201510 j haha ja dat heb ik ook vaak, de heeeele dag in de tuin bezig en wat zie je aan het eind? geen verschil!
Geplaatst: 3 mei 201510 j hoezo, niemand zegt toch iets negatiefs? Ik heb zelfs een hardop lachende smiley gepos!
Geplaatst: 3 mei 201510 j Nou geen resultaat is niet echt positief . Het was ook meer een luchtig grapje
Geplaatst: 3 mei 201510 j Aan het gejoel op straat te horen hebben we blijkbaar iets te vieren in Groningen...
Geplaatst: 4 mei 201510 j Aan het gejoel op straat te horen hebben we blijkbaar iets te vieren in Groningen... Volgens mij hebben zij de bekerfinale gewonnen
Geplaatst: 6 mei 201510 j Haha, ik snap niets meer van die aangegeven kiemduren op zaden. Pastinaken ontkiemen langzaam? Nee hoor, hier gewoon binnen 3 weken al sprietjes boven de grond. Meiraapjes binnen 10 dagen? Nee hoor, die doen er hier juist weer 9 weken over! Maffe natuur...
Geplaatst: 6 mei 201510 j Hier gaan die pastinaken nog aan hun 3 weken geraken denk ik Hoop maar dat het zaad nog goed was want kwam uit de ruilenveloppe (maar ik ga ervan uit dat ik gewoon geduld met hebben). De raapjes waren hier wel binnen de 5 dagen boven om dan te zien dat ik ze op de verkeerde plaats gezaaid had Toch zonde om ze weg te doen dus ga ik de olijfkomkommer er gewoon over laten groeien, duurt toch nog even eer die zo groot is dat het licht weg is.
Geplaatst: 6 mei 201510 j Aan het gejoel op straat te horen hebben we blijkbaar iets te vieren in Groningen... Volgens mij hebben zij de bekerfinale gewonnen er gaat niemand boven groningen
Geplaatst: 7 mei 201510 j Spannend vandaag gaan de eieren van de kwartels in de uitkomstbakTechnisch gezien zouden ze morgenavond uit moeten komen30 eitjes! Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 7 mei 201510 j Jeej de naamplaatjes van mijn tomaten weg gewaaid. Nu is het een verrassing welke tomaten eruit komen.
Geplaatst: 7 mei 201510 j Spannend vandaag gaan de eieren van de kwartels in de uitkomstbakTechnisch gezien zouden ze morgenavond uit moeten komen30 eitjes! Succes kuiks met uitkomen, grote stief broertjes en zusjes wachten op jullie in de ren. Eerst lekker warm in kooitje en dan buiten spelen.
Geplaatst: 7 mei 201510 j Spannend vandaag gaan de eieren van de kwartels in de uitkomstbakTechnisch gezien zouden ze morgenavond uit moeten komen30 eitjes! Welke soort kwartel?
Geplaatst: 7 mei 201510 j Hahaha grappenmakers Japanse kwartels inderdaadMochten er mensen zijn die intresse hebben dan laat maar horenMorgen avond moeten ze uit gaan komen ik zal jullie op de hoogte houdenBlijft zooooo spannend iedere keer hahaha Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 8 mei 201510 j De Chinese zijn toch die hele kleine? De Japanse zijn toch juist wat groter? Kwartels lijken me super leuk om te houden, alleen al om het schattige. Dus ik ben erg benieuwd naar foto's
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.