Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin #2

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Het is zeker een belangrijk maatschappelijk onderwerp. Zelfs al zou de discussie op basis van wederzijds respect en op basis van goed onderbouwde feiten of meningen gevoerd worden dan nog is het een onderwerp dat op dit forum niet op zijn plaats is. Doordat het een onderwerp is waarbij het onderbuikgevoel al snel gaat overheersen raakt het in de meeste discussies al snel de grenzen van provocerend en respectloosheid richting anderen. En dat soort berichten passen zelfs niet in de babbeltuin. Gelukkig zijn er genoeg andere kanalen om deze discussie wel te voeren, mocht je dat alsnog wensen

Geplaatst:

Oh nee,ik heb helemaal geen behoefte aan discussies,juist niet. Maar ik begrijp de negativiteit ook niet. volgens mij was het bericht helemaal niet.zo bedoelt. Maar goed... vaak worden dit soort gesprekken met veel.mensen inderdaad verhit en misschien heb je daarmee ook gelijk dat dit forum,waar ik juist zo blij mee ben, niet geschikt is voor dit soort onderwerpen.

Di't is een van de weinige.fora die ik.ken die zo vredelievend is en waar.iedereen even vriendelijk geantwoord wordt. En daar ben ik ook trots op! En ben ik graag lid van

Ik zal.hierover verder netjes zwijgen.

Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.

Geplaatst:

Er is hier 1 zonnebloem aan komen waaien die fantastisch heeft gebloeid: wel 15 - 20 bloemen.

Maar er is iets raars aan de hand met de grotere bloemen: er zit een gat in het midden.

Daar wonen nu oorwurmen in, maar ik weet niet of dat oorzaak is of gevolg.

Herkenbaar?

DSCF467146651443976151.JPG

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Wie helpt me even: Jorieke vroeg laatst iets over welke soort haar walnoot zou kunnen zijn, ik kan dat nergens vinden

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Dank je Speets, ik had het over het hoofd gezien..en de zoekmachine had me niet erg geholpen

Geplaatst:

Denk je eindelijk een opvolger van je tablet te hebben (Asus transformer prime), komt Microsoft met een Surface 4 én de Surface book. Al die luxe problemen toch, pfff Moet nog even wennen aan de prijs voor de Surface Book.. $1800 tot $2700 , maar vrees dat ik verliefd aan het worden ben.

Geplaatst:
Maar er is iets raars aan de hand met de grotere bloemen: er zit een gat in het midden.

Daar wonen nu oorwurmen in, maar ik weet niet of dat oorzaak is of gevolg.

Ik heb deze zomer oorwurmen betrapt op het eten van dhalia bloemblaadjes (in de avond/nacht). Misschien dat ze ook de bloemblaadjes van zonnebloemeneten en er een hotelkamer ( )bij wilden?

Geplaatst:

Joepie, de Belgen hebben nog eens goed gevoetbald. Op naar het EK!

Geplaatst:

Nee hè, foebal.

Geplaatst:

Ik ben lekker voor Frankrijk

Geplaatst:

Ik ga op zeker, Duitsland doet het altijd wel goed op een EK of WK.

Het is jammer dat NL niet meedoet, maar dan hadden ze maar beter moeten voetballen. Overigens kijk ik nooit een voetbalwedstrijd, er zijn mooiere sporten om te zien, vind ik.

Geplaatst:

Hup Duitsland

• 2 weken later...
Geplaatst:

Niks te babbelen eigenlijk.

Geplaatst:

Is het bij jullie ook zo mistig?

Geplaatst:

nee

totnutoe lekker geschilderd op de club, ben n beetje rozig

Geplaatst:
nee

totnutoe lekker geschilderd op de club, ben n beetje rozig

How cute.

Geplaatst:

Zo jij durft

Geplaatst:
Geplaatst:

Dit zakje met kruidnagelpoeder vond ik in een kruidenpotje van mijn moeder zaliger.

Het is nog uit de tijd dat de telefoonnummers in Delft nog maar uit 2 (twéé!) cijfers bestonden

zakje-klein83911446468026.jpg

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Erg oud !

Geplaatst:

Vergeten woorden: comestibles.

Dat telefoonnummer was zeker het laatste met 2 cijfers?

Daarna komt 100 immers.

Geplaatst:

leuk!

ik heb daar veel kennis opgedaan, bij die bwsl

jij bent trouwens aardig van ver van haar woonplaats terecht gekomen...alles goed met je?

Geplaatst:

Ja hoor, uitstekend zelfs, dank u

Delft is een prachtige stad, maar ik ben meer op mijn plaats hier in de Achterhoek.

Je maakt me wel nieuwsgierig: heb jij in die winkel gewerkt?

@Huub: ik kan het je niet vertellen. Dat was waarschijnlijk voor mijn tijd.

Geplaatst:

mooi

nee, heb er veel dikke boeken gekocht

en de meeste moeten lezen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.