Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Nog NOOIT van een kapsalonnetje gehoord, ik moest het opzoeken in google. Maar Nuet kon ik niet vinden, is dat een andere naam ervoor?

edit: ik weet het al

aangepast door Gast

Geplaatst:
Geplaatst:

Vanavond een lekkere Roomse Kervel - Brandnetel - platte peterselie soep, allemaal uit de tuin

Geplaatst:

Pluksla gaan we zo eten uit de tuin, met kippenpootjes en gebakken aardappels.

Geplaatst:

sojaboontjes met ketjap, eitje, rijst, selder met kerrie, anijsrundstoofje, sla, komommer.

Geplaatst:

De eerste verse asperges uit eigen tuin! Yummmmm

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Een salade van verse spinazie met macaroni.

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

kliekjes, maar lekkere kliekjes, de bloemkool schiet nog niet op, de rabarber wel trouwens

Geplaatst:

Indiaas: rijst, lamsvleesgerecht, groentegerecht van groene groenten (uet) met kokos en twee soorten chutney (uek - eentje van 2011!).

Geplaatst:

Blad geplukt van allerlei jong opgroeiend spul en dat even geroerbakt: bladmosterd, rucola, sla, pluksla, veldsla, ijsbergsla, hh weegbree, salie, bonenkruid, brandnetel, venkel, tuinboon, aardbei, braam, bosui, citroenmelisse, een hele knoflook in wording. Gegeten met gebakken aardappelen.

Geplaatst:

middagmaal alles uit eigen tuin

pluksla met bieslook en platte peterselie versiert met goudsbloem en netelbloempjes erdoor

zacht gekookt eitje

gekookte aardappelen

rabarbermoes met slagroom voor dessert

lekker

Geplaatst:

pasta met prei en zalmsnippers, sla

Geplaatst:

frietjes met sla uit de tuin en tomaten uit de winkel

Geplaatst:

Verse pluksla, heerlijk fris en knakkig.

Geplaatst:

Warme aardappelsalade van Rosevals met spekjes en mosterd, per persoon drie asperges (eerste jaar dat ik mag oogsten) en een koude salade van verschillende soorten bladkool.

Geplaatst:

bloemkool-blauwekaas soepje uit Home Made, tuinboontjes, aardappelpastinaakpuree, Sjonnie Boer balletje, snippertje rodekoolkiemen

Geplaatst:

Ojaah... heel lekker bloemkool-blauwekaassoep... Moet ik ook maar weer eens maken...

Geplaatst:

Weer sla uit de koude kas gehaald,voor mijn paas slaatje

Geplaatst:

Rucola (tweede oogst uit eigen tuin ) op een heerlijk foccacia met feta. Uitstekende lunch!

Geplaatst:

Vanavond rode sla.

Geplaatst:

Boontjes, radijs en wortel.

Geplaatst:

Gisteren en eergisteren: ribollita.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.