Ga naar inhoud

Zaden carrousel 3e (4e) ronde

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

Ik wil hem best als eerste ontvangen, maar heb nog niet alle zaden kunnen oogsten. Ik zou het leuk vinden om hem ergens tweede helft weer eens te ontvangen zodat ik er meer zaden bij kan doen. Mijn stiefvader heeft denk ik ook wel zaden om erin te doen. Kan ik hem dan nog een tweede keer ontvangen?

Gwen

Geplaatst:

Heb deze nieuwe pagina weer even gemist.

Wil me uiteraard net als de vorige twee ronden weer opgeven.

Kunnen we er een gezellige middag van maken hier in Zuid-Limburg.

Met Geedee, Margareth en mogelijk Freggel en Jim.

Groetjes,

Jos

Geplaatst:

Ik hoef alleen maar de weg over te steken en ik sta op Utrecht CS dus als er niemand anders is wil ik de doos best van je overnemen en vervolgens weer doorsturen/geven. Maar aangezien ik nieuw meedoe in deze 3e ronde wil ik niet het gras voor iemand's voeten wegmaaien dus als er andere mensen zijn maak ik graag plaats hoor

Geplaatst:

ik wil ook wel weer meedoen!

Ik woon in Belgie, vlak over de grens bij Maastricht en rijd op werkdagen op en neer naar den Bosch, overal daartussen kan ik m in Nederland afgeven of ophalen (bij Kruidje bijvoorbeeld) of ik kan m in Belgie posten...

Geplaatst:

@Suikerbuikje, je maait het gras niet weg hoor, het gaat er juist om, om zo veel mogelijk verzendkosten te besparen dat we op deze manier de doos overgeven.

@De doos is nu onderweg naar Gwen (ik had je pb van Appelvrouw doorgekregen). Vanochtend op de post gedaan. Ik heb er niet veel aan veranderd, ik had hem kort geleden ook al.

Veel plezier ermee allen!!

Jooze

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Geplaatst:

Tof! Ik zie er naar uit! Ik ga sowieso wat zaden toevoegen en misschien dat ik op tijd zaden van mijn stiefvader krijg om erin te doen.

Verder kijk ik wat ik kan gebruiken voor mijn nieuwbakken moestuin en hopelijk kas vanaf volgend seizoen!

Zal ik ook vast wat Purple Bell zaden voor de wedstrijd toevoegen of moet ik daarmee wachten zodat iedereen tegelijkertijd en evenveel zaden kan krijgen?

Geplaatst:

Er is een vraag gesteld over de deelname van Suikerbuikje..immers, ook als is ze lang genoeg lid, haar aktieve deelname laat wat te wensen over: 25 berichten tot nu toe.

- Deelname vanaf 6 maanden lid op het forum en regelmatige activiteit - collectief besluit bij uitzonderingen

Tussen april en september is ze niet op het forum geweest, nu heeft ze een volkstuin, zie hier haar eerste bericht weer in september: post119561.html#p119561

Wil iedereen zich over suikerbuikjes deelname uitspreken?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Persoonlijk heb ik ook geen bezwaar. Toch is het goed dat de vraag gesteld wordt..want waarom worden er regels ingesteld als er niet naar geleefd wordt?

Ik vind jouw voorstel wel mooi, en verder is het ook een beetje de bedoeling van het regio gebonden versturen dat de kosten gedrukt worden door de doos samen weer door te sturen..

Geplaatst:

lijkt mij ook geen probleem, volgens deze constuctie. Op deze manier blijft continuiteit (doorsturen) en het geven/nemen principe gewaarborgd. De 2 belangrijkste voorwaarden lijkt mij.

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

Als de hoeveelheid berichten die ik plaats een belangrijk criterium is wil ik me best terugtrekken hoor. Ik lees veel maar ben gewoon niet zo'n actieve poster. Maar in dat geval is het mischien handiger als jullie dat criterium wat harder maken (een x aantal posten). Bij een Amerikaans forum waar ik ook op meelees geldt bijvoorbeeld dat je bij secret santa acties pas mee kunt doen na 250 postings. Verder even goeie vrienden dan hoor, ben niet beledigd Dan doe ik gewoon, net als vorig jaar, mee met zadenenveloppe II waar minder strakke regels gelden en die op zich net zo goed zonder problemen door het land lijkt te reizen als de blije doos. Jammer zou ik het natuurlijk wel vinden!

Geplaatst:

Ik vind dat ze mee mag doen (kijk inderdaad bij Gwen mee).

Vraagje: is de doos heel erg groot? Of zou ik met goed fatsoen een onschuldige collega kunnen vragen m in de trein mee te nemen? (heb wel collega's die via Utrecht CS reizen)

Geplaatst:

Okeeeeeeee , we bedenken een andere oplossing.

Oh, ja, ik kan de doos ook (laten) ophalen in omgeving Ede en Zwolle. Misschien handig om te weten bij het doorgeven.

Geplaatst:

Ik ga binnenkort (eind oktober) richting Zwolle, maar dan moet ik hem in de trein meesjouwen . Maar ik neem een koffertje op wieltjes en dan moet het lukken... Hij zal rond de 10 kilo wegen.

Wat mag/kan Suikerbuikje mbt de doos? Mag zij hem daadwerkelijk krijgen, of mag ze alleen bij mij meekijken?

Dit weekend probeer ik mijn snuffelen af te ronden en de doos klaar te maken voor doorverzenden.

Geplaatst:

Nou, verder zijn er geen negatieve reakties gekomen, dus ik neem aan dat Suikerbuikje de doos mag. Jooze en ik doen het zo: we brengen de doos naar elkaar en delen samen de kosten voor het verdere verzenden.

Is er verder niemand uit Utrecht en wordt hij verzonden dan zou de doos richting Wouttie en daarna Dennis kunnen gaan..(of andersom als een van de twee in de woonplaats van de ander komt)

Is er nog iemand die er bezwaar tegen heeft dat de doos naar Suikerbuik ( Angelique) gaat dan graag nu een reaktie.

Geplaatst:

ik hoef hem nog niet hoor, kan natuurlijk niet voor Dennis spreken maar ik wil wel ff wachten. Heb hem net voor de zomer gehad.

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...