Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Koude bak - werktekening

Koert

Recommended Posts

Best heel leuk om te maken, aan de andere kant zijn er best heel goedkopen en best goeie koudebakjes tekoop voor weinig ik denk waneer je hout moet kopen netzo goed een kant en klaar kastje kan kopen.

de lidle heeft elk jaar echt voor habekrat heel leuke groene kasjes ik zag ze gisteren op de foto, bij nieuwlid Dennis.

Als iemand ze ziet bij de Lidle want ik kom er nooit aub een seintje geven want ik wil er nog een paar kopen

Players only love you when they're playing.

Geen koude bak maar wel zo'n kasje (€ 54,99) en een beschermtunnel (€ 5,99) bij de Lidl in de 'aanbieding'.

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=19296

zie net pas dat je hem ook al had geplaatst, ik had net even een nieuw topic aangemaakt bij -vraag en aanbod- waar iedereen diverse aanbiedingen kan plaatsen.

Even a broken clock is right twice a day

Ik wil niet zo'n lilluk ding in mijn tuin.

Wat jullie vergeten is dat mijn moestuin ook mijn achtertuin is.

(zie mijn foto's bij mijn half-om-half-tuin-topic)

En mijn oog wil ook wat als ik op mijn vlondertje in de tuin zit te bbq-en.

Dus ik wil een rustiek houten kasje.

(anders krijg ik de "ik vind alles goed maar nu ga je te ver"-blik van mijn man)

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Best heel leuk om te maken, aan de andere kant zijn er best heel goedkopen en best goeie koudebakjes tekoop voor weinig ik denk waneer je hout moet kopen netzo goed een kant en klaar kastje kan kopen.

de lidle heeft elk jaar echt voor habekrat heel leuke groene kasjes ik zag ze gisteren op de foto, bij nieuwlid Dennis.

Als iemand ze ziet bij de Lidle want ik kom er nooit aub een seintje geven want ik wil er nog een paar kopen

Hey, die van mij kwamen van bij de aldi, van t merk curver dacht ik! Maar die zijn helaas al 2 jaar uit de productie heb ik mogen horen Maar vergelijkbare modelen zullen er zeker wel ergens zijn!

En hout kopen? Informeer is bij je bouwmarkt, voldoende bouwmarkten hebben ook nog rest hout, stukjes die ze over hadden bij het zagen etc. kan je meestal wel gratis mee nemen, toch handig altijd! (Ok, niet altijd het hout wat je zoekt! , maar toch heb ik er al mooie stukken hout door gekregen, was denk anders al snel 40euro kwijt!)

http://www.acd-kassen.nl/details.asp?language=nl&productID=560703

http://www.acd-kassen.nl/details.asp?language=nl&productID=560654

http://www.acd-kassen.nl/details.asp?language=nl&productID=72443

Op acd-kassen staan ook wel een aantal mooie kleine, geen idee wat de prijs is, daar moet je zelf maar even naar zoeken

Zou goed kunnen dat ik in de war met aldi en lidle ben , ik hoorde dat ze elk jaar opnieuw in de aanbieding waren in voorjaar en dat ware run op die dingen zijn omdat ze echt spotgoedkoop zijn en goed werken.

Uit produktie ???? dan baal ik ook vergelijkbaar kwaliteit en spotje goedkoop zie je zelden hoor ze waren nog geen tien euro.

Players only love you when they're playing.

Zou goed kunnen dat ik in de war met aldi en lidle ben , ik hoorde dat ze elk jaar opnieuw in de aanbieding waren in voorjaar en dat ware run op die dingen zijn omdat ze echt spotgoedkoop zijn en goed werken.

Uit produktie ???? dan baal ik ook vergelijkbaar kwaliteit en spotje goedkoop zie je zelden hoor ze waren nog geen tien euro.

Minder dan 10 euro? Geen idee, lijkt me wel erg goedkoop :P

Maar denk dat er heust wel iets anders ergens is!

En kwaliteit.. Ach deze kasjes zijn na 2 á 3 jaar toch al veel minder hoor (Maar ok, in verhouding met de prijs is dat al een hele prestatie )

Jullie snappen er niets van

Jullie hebben vast geen vader die met pensioen is en zich in de winter stierlijk verveeld.

Hij heeft zijn werkende leven met metaal gewerkt en vindt het nu leuk om wat met hout te frutten.

Hij scheumt wat hout bij elkaar en freubelt een kasje voor me.

(hij bouwde tanks dus het wordt heus een stevig kasje)

En zo kom ik aan een rustiek kasje voor mijn tuin.

Maar een tikkie serieuzer:

Hoe belangrijk is het dat een kasje ook glazen wanden heeft?

Wat is het verschil?

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”