Marieke Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 Jah! Leuk Ik kom ook graag naar de moestuindag. Weet nog niet met hoeveel.. ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Jorieke123 Geplaatst: 18 januari 2013 Auteur Geplaatst: 18 januari 2013 Weet nog niet met hoeveel.. ...Varkens? Die zijn ook welkom hoor, we hebben een leuke speelwei voor ze. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Eva Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 Heeey luitjes!long time no see.... Jorieke bedankt voor je (privé) uitnodiging, ik ben natuurlijk weer van de partij waarschijnlijk neem ik één of twee van mijn zussen mee dus jullie zijn alvast gewaarschuwd...
appelvrouw Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 Eva, Marieke en Lisa !! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 19 januari 2013 Auteur Geplaatst: 19 januari 2013 Yeah Ik heb iedereen even wakker geschud Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 20 januari 2013 Auteur Geplaatst: 20 januari 2013 Ok, een lijstje: Hoort jouw naam er wel/niet tussen? Laat het dan even weten! - Jorieke en Joep- Appelvrouw & Lie- Eva- Angela- Marieke- Lisa- Jootje- Jorg- Weknow- Dennis29 + moeder- Nepomuk1983- eelzuhtjuh + vader- ClaudiaRebecca + Man- Conny- Erny- Gemma- Kruidje- Frank vwl- Thessa- Eva1986 + vriend- NynkeF Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
eva1986 Geplaatst: 29 januari 2013 Geplaatst: 29 januari 2013 Ik denk dat wij ook komen! Vorig jaar getwijfeld, maar dit jaar heb ik er wel echt zin in! En vriendlief vind t ook reuze leuk om eens mee te gaan! Onze agenda is nog vrij, dus zet ons maar op de lijst! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Jorieke123 Geplaatst: 29 januari 2013 Auteur Geplaatst: 29 januari 2013 Gezellig! Ik zet jullie er op. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 1 februari 2013 Geplaatst: 1 februari 2013 Is er niemand die Chana mee kan nemen uit (West-Brabant?) de hoek A15-A2? Zie het samenrij topic... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 3 februari 2013 Auteur Geplaatst: 3 februari 2013 Zal ik je op de lijst zetten dan? Je mag altijd nog afzeggen Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Chana Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 Helen heeft mij een pb tje gestuurd om samen te gaan rijden, dus dan kom ik ook graag.
Jorieke123 Geplaatst: 5 februari 2013 Auteur Geplaatst: 5 februari 2013 Ok, een lijstje: Hoort jouw naam er wel/niet tussen? Laat het dan even weten! - Jorieke en Joep- Appelvrouw & Lie- Eva- Angela- Marieke- Lisa- Jootje- Jorg- Weknow- Dennis29 + moeder- Nepomuk1983- eelzuhtjuh + vader- ClaudiaRebecca + Man- Conny- Erny- Gemma- Kruidje- Frank vwl- Thessa- Eva1986 + vriend- NynkeF- Chana- RvO- Helly Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
thea Geplaatst: 8 februari 2013 Geplaatst: 8 februari 2013 Niet te dik aan,he! http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
RvO Geplaatst: 11 februari 2013 Geplaatst: 11 februari 2013 Hoi,Mag ik ook nog komen?Veel om te ruilen heb ik niet, koken kan ik wel, en het lijkt me leuk om eens te zien wie er achter al die namen zit.Groet RvO
Jorieke123 Geplaatst: 11 februari 2013 Auteur Geplaatst: 11 februari 2013 Ja leuk RvO! Ik zet je op de lijst. Je hoeft helemaal niets te ruilen of te koken of te kunnen, maar alles is leuk meegenomen Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 18 februari 2013 Geplaatst: 18 februari 2013 Wij zijn hier ook weer van de partij Ik weet alleen nog niet wat ik te ruil heb, ik kan niet veel zaaien binnen.En ik moet nog even kijken wat/of ik iets kan meenemen qua eten/drinken. Even de lijst bekijken. Good things come in small packages
Nynkef Geplaatst: 18 februari 2013 Geplaatst: 18 februari 2013 Wat is de planning eigenlijk qua tijd ?? Van hoe laat tot hoe laat om en nabij??
Jorieke123 Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Geplaatst: 18 februari 2013 Top Helly, ik heb je op de lijst gezet! Kom je weer met zijn 3-en? @Nynke: Tja.. onze wekker gaat vroeg, dus je bent al vroeg welkom hoor En als je tot in de late uurtjes wilt blijven dan is dat ook goed! Maar ik denk dat de meeste er zo rond 10 a 11 uur zijn? Dan is het nog even rustig (was vorig jaar zo), en zo met de lunch is het lekker druk, want dan is er lekkers om te drinken en te eten en te proeven (er zijn al wat succes-recepten van vorige moestuindagen, die nog lang na worden besproken haha). Daarna is het tot een uur of 3 a 4 erg druk en gezellig, en daarna loopt het weer terug omdat er mensen zijn die uren moeten rijden om weer thuis te komen.Er is dan vaak nog genoeg eten over om ook te voorzien in je avond-eten, dan kletst een groepje nog even na. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 18 februari 2013 Geplaatst: 18 februari 2013 Ik denk dat we dit keer met zn 2en komen. Een tiener van 17 is lastig mee te krijgen als hij niet wil. Good things come in small packages
Nynkef Geplaatst: 18 februari 2013 Geplaatst: 18 februari 2013 Okido, dan neem ik de trein van 07.45, dan ben ik rond 09.30 uur in Rheden, drink een bakkie bij mijn vriendin daar en dan brengt ze me even De dag erna gaat mijn wekker weer om 05.00 uur, dus ik zal ook niet zo laat weggaan
Aanbevolen berichten