Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jah! Leuk

Ik kom ook graag naar de moestuindag.

Weet nog niet met hoeveel..

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Geplaatst:

Heeey luitjes!

long time no see....

Jorieke bedankt voor je (privé) uitnodiging, ik ben natuurlijk weer van de partij

waarschijnlijk neem ik één of twee van mijn zussen mee dus jullie zijn alvast gewaarschuwd...

Geplaatst:

Ok, een lijstje:

Hoort jouw naam er wel/niet tussen? Laat het dan even weten!

- Jorieke en Joep

- Appelvrouw & Lie

- Eva

- Angela

- Marieke

- Lisa

- Jootje

- Jorg

- Weknow

- Dennis29 + moeder

- Nepomuk1983

- eelzuhtjuh + vader

- ClaudiaRebecca + Man

- Conny

- Erny

- Gemma

- Kruidje

- Frank vwl

- Thessa

- Eva1986 + vriend

- NynkeF

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik denk dat wij ook komen! Vorig jaar getwijfeld, maar dit jaar heb ik er wel echt zin in! En vriendlief vind t ook reuze leuk om eens mee te gaan!

Onze agenda is nog vrij, dus zet ons maar op de lijst!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Ok, een lijstje:

Hoort jouw naam er wel/niet tussen? Laat het dan even weten!

- Jorieke en Joep

- Appelvrouw & Lie

- Eva

- Angela

- Marieke

- Lisa

- Jootje

- Jorg

- Weknow

- Dennis29 + moeder

- Nepomuk1983

- eelzuhtjuh + vader

- ClaudiaRebecca + Man

- Conny

- Erny

- Gemma

- Kruidje

- Frank vwl

- Thessa

- Eva1986 + vriend

- NynkeF

- Chana

- RvO

- Helly

Geplaatst:

Hoi,

Mag ik ook nog komen?

Veel om te ruilen heb ik niet, koken kan ik wel, en het lijkt me leuk om eens te zien wie er achter al die namen zit.

Groet RvO

Geplaatst:

Wij zijn hier ook weer van de partij

Ik weet alleen nog niet wat ik te ruil heb, ik kan niet veel zaaien binnen.

En ik moet nog even kijken wat/of ik iets kan meenemen qua eten/drinken. Even de lijst bekijken.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Top Helly, ik heb je op de lijst gezet! Kom je weer met zijn 3-en?

@Nynke: Tja.. onze wekker gaat vroeg, dus je bent al vroeg welkom hoor En als je tot in de late uurtjes wilt blijven dan is dat ook goed! Maar ik denk dat de meeste er zo rond 10 a 11 uur zijn? Dan is het nog even rustig (was vorig jaar zo), en zo met de lunch is het lekker druk, want dan is er lekkers om te drinken en te eten en te proeven (er zijn al wat succes-recepten van vorige moestuindagen, die nog lang na worden besproken haha). Daarna is het tot een uur of 3 a 4 erg druk en gezellig, en daarna loopt het weer terug omdat er mensen zijn die uren moeten rijden om weer thuis te komen.

Er is dan vaak nog genoeg eten over om ook te voorzien in je avond-eten, dan kletst een groepje nog even na.

Geplaatst:

Ik denk dat we dit keer met zn 2en komen. Een tiener van 17 is lastig mee te krijgen als hij niet wil.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Okido, dan neem ik de trein van 07.45, dan ben ik rond 09.30 uur in Rheden, drink een bakkie bij mijn vriendin daar en dan brengt ze me even

De dag erna gaat mijn wekker weer om 05.00 uur, dus ik zal ook niet zo laat weggaan

• Nieuwe aanmaken...